کد خبر: ۳۲۰۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
در جلسه هیات دولت انجام شد،

معرفی استاندار جدید کرمانشاه

هیأت دولت در جلسه ای به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌ جمهوری ، اسدالله رازاتی را به عنوان استاندار کرمانشاه تعیین و از زحمات رضایی بابادی استاندار پیشین این استان تشکر شد.
آفتاب‌‌نیوز : رییس‌ جمهوری در این جلسه که عصر یکشنبه برگزار شد، استان کرمانشاه را از استان‌های مهم مرزی دانست که از استعداد خوبی برای تحول و توسعه بیشتر در زمینه‌های گوناگون برخوردار است.

دکتر روحانی همچنین با یادآوری اهمیت همجواری این استان با عراق و توسعه همکاری‌های بین دو کشور، استاندار را به تلاش بیشتر در جهت پیشرفت استان و ادای دین به مردم آن که در طول هشت سال دفاع مقدس صدمات فراوانی را تحمل کردند، توصیه نمود.

در ادامه جلسه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گزارشی را از وضعیت منابع و مصارف بودجه سال 1394 کل کشور و اولویت‌ها و نیازها، به اعضای هیأت دولت ارائه داد.

هیأت وزیران با تصویب پیشنهاد تفکیک سقف معافیت قابل اعمال برای واردات کالا در سال 1394 نیز موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، همچنین با تصویب دولت، بهای اراضی، ساختمان‌ها و مستحدثات برای محاسبه عوارض نوسازی در شهرداری‌های شهرهای مشمول قانون نوسازی و عمران شهری در سال‌های 1393 و 1394 معادل 100 درصد ارزش معاملاتی املاک، ملاک عمل در سال 1391 و اصلاحیه‌های بعدی آن محاسبه می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
استاندار همدان کی جابجا می شه لطفا بگوش رییس جمهور برسانید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین