کد خبر: ۳۲۰۵۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

آلگری: یووه در مسیر بازگشت است

سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر جنوا راضی است و تاکید کرد که تیمش در مسیر بازگشت به روزهای اوج قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 یوونتوس سرانجام رنگ پیروزی را در فصل جدید رقابت‌های سری A دید. مدافع عنوان قهرمانی بعد از دو شکست و یک تساوی، موفق شد در دیدار چهارم خود با دو گل جنوا را شکست دهد تا نخستین پیروزی خود را در این فصل به دست آورد.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از پایان بازی گفت: پیش از این هم گفتم که اینتر به همراه رم و یوونتوس، از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند. هر شخصی نظری دارد. رودی گارسیا (سرمربی رم) برخلاف سال قبل می‌گوید یوونتوس بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

آلگری ادامه داد: بازی خوبی برابر جنوا به نمایش گذاشتیم. در این دیدار به پیروزی رسیدیم زیرا خوب ظاهر شدیم و نمایش بسیار خوبی هم در کارهای دفاعی داشتیم. جنوا تنها یک شوت به سمت دروازه ما زد و این نشان می‌دهد چقدر در کارهای دفاعی خوب بودیم. یوونتوس شایسته پیروزی در این دیدار بود و بسیار خوشحالم که این پیروزی را به دست آوردیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل،آلگری در پایان سخنان خود گفت: در فصل جابه‌جایی تابستانی سال جاری، تغییرات زیادی داشتیم. 10 بازیکن جدید به جمع ما اضافه شده‌اند. بنابراین نباید انتظار داشت که از همان دیدارهای نخست، خوب ظاهر شویم. بازیکنان جدید یوونتوس برای جا افتادن در ترکیب، به زمان نیاز دارند. تنها می‌توانم بگویم که در مسیر بازگشت قرار داریم و اطمینان دارم که در آینده بیشتر درباره یووه خواهید شنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین