کد خبر: ۳۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

دردسرهای تمام نشدنی یک یاغی+تصویر

رفتارهای جنجالی و درگیری‌های دیگو کاستا همچنان ادامه دارد. در جدیدترین مورد، جنجال او در داربی لندن باعث شد تا سرنوشت بازی خیلی زود مشخص شود.
آفتاب‌‌نیوز :
دیگو کاستا یکی از بداخلاق‌ترین بازیکنان فعلی فوتبال جهان است. این بازیکن در بازی تیمش با آرسنال در داربی لندن در دو صحنه کوشینلی دفاع آرسنال را مورد لطف خود قرار داد و سپس وارد درگیری لفظی با گابریل و باعث اخراج این بازیکن شد تا سرنوشت داربی لندن خیلی زود مشخص شود.

با این وجود رفتارهای دیگو کاستا تازگی ندارد و این بازیکن تقریبا در هر دیداری که در چلسی بازی کرده با بازیکنان حریف وارد درگیری و جنگ لفظی شده. نکته حائز اهمیت این است که در تمامی صحنه ها کاستا با خوش شانسی روبرو بوده و هیچ گاه از داور مسابقه کارت قرمز دریافت نکرده است. البته این مهاجم بد اخلاق در جریان دیدار با لیورپول در فصل گذشته و در مرحله نیمه نهایی به شکلی خشن روی پای امره جان هافبک ترک تبار لیورپولی‌ها راه رفت که بار دیگر این صحنه را داور مسابقه ندید ولی اتحادیه فوتبال انگلیس در بررسی این صحنه کاستا را سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

دردسرهای تمام نشدنی یک یاغی+تصویر

این مهاجم خشن فصل گذشته در جریان بازی با منچسترسیتی با پابلو زابالتا درگیر شد و گردن او را فشار داد و باعث شد داور مسابقه این بار وارد عمل شود و این بار نیز با خوش‌شانسی کاستا مدافع حریف را اخراج کند. کاستا یک بار نیز در لیگ قهرمانان اروپا در دیدار با پاری سن ژرمن هنر کثیف خودش را نشان داد و موتا، بازیکن حریف را با تکلی خشن همراه ساخت که باز هم داور این صحنه را ندید.

البته خشونت‌های کاستا مربوط به حضور در چلسی نمی‌شود و او زمانی که در آتلتیکو مادرید بود نیز این اخلاق خود را داشت و حتی در بازی مقابل چلسی در لیگ قهرمانان با جان تری درگیر شد. کاستا همچنین یک بار نیز از خجالت سرخیو راموس درآمد و مدافع مستحکم رئال را از ضربه‌های خود بی‌نصیب نگذاشت.

به گزارش ایسنا، هرچند کاستا همواره با خوش‌شانسی از صحنه‌های درگیری فرار کرده و هیچ گاه با کارت قرمز داور روبه‌رو نبوده اما به نظر می‌رسد این بار او با محرومیتی دیگر روبه‌رو شود. پس از درخواست ونگر از اتحادیه فوتبال انگلیس این اتحادیه قرار است ظرف 24 ساعت آینده حکم نهایی را درباره مهاجم خشن چلسی صادر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین