کد خبر: ۳۲۰۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

مدیرعامل سایپا: خودروسازان نحوه شراکت با طرفهای خارجی را مشخص خواهند کرد

خودروسازان بر اساس سیاست های جدید وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، خود شرکای خارجی و نحوه شراکت را تعیین خواهند کرد نه طرف های خارجی
آفتاب‌‌نیوز :
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم آغاز تولید خودرو ساندرو گفت: با توجه به توان فنی و مهندسی که در صنعت خودروسازی وجود دارد میبایست تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و این پتانسیل در کشور وجود دارد که با مدیریت صحیح بتوان به جایگاه ارزنده ای دست یافت.

 دکتر مهدی جمالی تصریح کرد : خودروسازان بر اساس سیاست های جدید وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، خود شرکای خارجی و نحوه شراکت را تعیین خواهند کرد نه طرف های خارجی و این موضوع در مذاکره و عقد قراردادهای خودروسازان با شرکای خارجی به عنوان یک اصل مهم در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایپانیوز، وی افزود: خودرو ساندرو به لحاظ کیفیت و قیمت برای خانواده های ایرانی بسیار ایده آل است و امیدواریم همکاریهای مشترک با هدف سرمایه گذاری و توازن ارزی مناسب با شرکای تجاری در چارچوب مشخص و در راستای انتقال دانش فنی ادامه یابد و تمام ذینفعان بتوانند در شرایط برابر به نتیجه بردبرد برسند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
واقعا متاسفم که باز هم پای یه خودرو از رده خارج شده به شرکت خودرو مونتاژ کن سایپا وارد شد . خجالت هم نمیکشن . اینم تحریمه زحمته انتقال خط تولیدشو نکشید .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین