کد خبر: ۳۲۰۹۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

قتل مرد دکه‌دار و شاگردش به خاطر کینه

مرد دکه‌دار که به مزاحمت‌های یک مرد شرور اعتراض کرده بود، تصور نمی‌کرد او و شاگردش قربانی کینه او شوند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش جام جم، 30 دقیقه بامداد یکم شهریور مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان مینودشت تماس گرفت و از وقوع درگیری خونین در تفرجگاه تنگه چهل چای این شهر خبر داد. ماموران با اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند پسر 18 ساله و مردی 35 ساله با شلیک گلوله به شدت زخمی شده اند و در مقابل یک کافه افتاده اند. ماموران با سامانه 115 اورژانس تماس گرفته و در ادامه با حضور امدادگران در محل، مصدومان ابتدا به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) و سپس به دلیل وخامت حال آن دو به بیمارستان شهید مطهری گنبد منتقل شدند اما ساعاتی بعد به رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت خونریزی فوت کردند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان جنایی برای مشخص شدن هویت مقتولان به محل جنایت اعزام شده و در تحقیقات محلی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد مقتولان به ترتیب ایوب 35 ساله و بهرام 18 ساله بوده اند که در آن کافه کار می کردند.

در ادامه تحقیقات ماموران در بررسی محل توانستند پوکه شلیک شده ای را پیدا کنند که بعد مشخص شد این پوکه متعلق به سلاح شکاری بوده که عاملان جنایت از آن استفاده کرده اند. کار آگاهان در جریان تحقیقات توانستند به سرنخ هایی دست پیدا کنند که نشان می داد دو مجرم سابقه دار و شرور در این جنایت نقش داشته اند.

در این مرحله ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شده اما آنها خانه هایشان را ترک کرده بودند. سرانجام دو روز پیش یکی از متهمان به نام «مسلم» که در ارتفاعات مینودشت پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و گفت: من در این قتل نقشی نداشتم و فقط به دوستم کمک کردم تا سلاح را تهیه کند. هر دو قتل را دوست فراری ام به نام موسی انجام داد. آن شب سلاح ها را در کوله پشتی گذاشتیم و راهی محل قتل شدیم. موسی با شلیک گلوله آنها را کشت و از محل فرار کردیم.

وی اضافه کرد: سه روزی را در جنگل سپری کردیم تا این که از طریق یکی از دوستانمان متوجه شدیم آن دو مرد فوت کرده اند. بنابراین مخفیگاهمان را تغییر دادیم و پس از چند روز از هم جدا شدیم. من در کوهستان مخفی شده بودم و هر از گاهی دوستانم آب و غذا برایم می آوردند. سرانجام مخفیگاهم لو رفت و من دستگیر شدم.

با اعتراف این متهم، دیگر همدست وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و در مخفیگاهش دستگیر شد .

موسی نیز به قتل ها اعتراف کرد و گفت: چندی پیش با دوستانم به تفرجگاه محل جنایت رفته بودیم و در آنجا مزاحم چند جوان شدیم. همان موقع صاحب دکه فروش موادغذایی و چای به رفتارمان اعتراض کرد و خواست هر چه سریع تر آنجا را ترک کنیم که بر سر این موضوع دعوایمان شد. از آن زمان از مقتول و همکارش کینه به دل گرفتم و قصد داشتم انتقام بگیرم .

سرهنگ محمد اکبریان، فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت در این باره گفت: با اعتراف این دو متهم که از افراد سابقه دار و شرور بودند، برای آنها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از این دو نفر ادامه دارد و به زودی آنها صحنه جنایت را بازسازی خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین