کد خبر: ۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۸۴ - ۲۱:۲۱

جوان 18 ساله،خواهرش را به دلیل شک کشت

آفتاب‌‌نیوز : نيمه اول آذرماه سال جاري ، دختر نوجواني كه از ناحيه سر مورد اصابت جسم سخت قرار گرفته و بيهوش شده بود، به بيمارستان امام خميني شيروان انتقال يافت كه بر اثر شدت جراحات وارده به بيمارستان امدادي مشهد اعزام شد اما با وجود تلاش پزشكان يك هفته بعد در بيمارستان جان باخت. 

پرونده قتل اين زن از كلانتري 11 شيروان به معاونت آگاهي ارجاع و در پي آن تحقيقات وسيع و گسترده‌اي آغاز شد كه مشخص شد؛يكي از اعضاي خانواده مقتول در اين جنايت دست داشته است.

تحقيقات بعدي در خصوص اين پرونده قتل همچنين نشان داد: روز حادثه پدر خانواده بدليل انجام مأموريتي خارج از شهرستان بوده كه به محض اطلاع از موضوع به شيروان باز گشته است و در اين ميان تنها مادر و برادر مقتول در محل حضور داشته اند.

بر اين اساس ظن مأموران به برادر 18 ساله مقتول بيشتر شد و به همين دليل او را مورد بازجويي قرار دادند اما وي كه ابتدا اظهار بي اطلاعي كرده و منكر قضيه بود سرانجام با تحقيقات فني و علمي لب به اعتراف گشود و پرده از راز اين جنايت برداشت.

متهم 18 ساله در اظهاراتش به مأموران گفت: روز حادثه ساعت 5 بعدازظهر در حالي به منزل آمدم كه خواهرم را در خيابان ديده بودم، از اين رو مادرم را به عيادت يكي از همسايه‌ها فرستادم و شروع به صحبت كردن با خواهرم كردم.

وي افزود: از آنجاكه خواهرم جواب سربالا مي‌داد، با او درگير شدم و با سيلي و مشت او را به باد كتك گرفتم و در يك لحظه يك تكه موزائيك كه در همان نزديكي بود را برداشتم و به سمت او به شدت پرتاب كردم كه متأسفانه به سرش اصابت كرد و او بيهوش روي زمين افتاد.

متهم به خواهركشي در حالي كه به شدت مي گريست، ادامه داد: بلافاصله خواهرم را به بيمارستان رساندم اما او بر اثر شدت جراحات وارده يك هفته بعد جان خود را از دست داد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین