کد خبر: ۳۲۱۰۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

دعای ستاره سابق فوتبال برزیل برای بازداشت بلاتر

بازیکن سابق تیم ملی برزیل هر روز دعا می‌کند تا بلاتر به دلیل رسوایی دستگیر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
روماریو پس از اعلام فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برزیل متعجب شد و تاکید کرد بهترین بازیکنان برزیلی توسط دونگا انتخاب نشده‌اند. او گفت: فکر می‌کنم بر اساس علاقه برخی از مدیر برنامه‌های بازیکنان، آنان را انتخاب کرده است.

بازیکن سابق بارسلونا و والنسیا در مصاحبه با بی بی سی گفت: دونگا دوست من است ولی باید متعهد باشد. او بهترین‌ها را دعوت نکرده است و پشت آن علاقه برخی‌ها دیده می شود. دعوت شدن مربوط به مدیربرنامه‌هایی است که می‌خواهند از این طریق پولدار شوند.

روماریو درباره فیفا اظهارکرد: دعا می‌کنم رییس کنونی فیفا به خاطر رسوایی دستگیر شود. فیفا سازمانی فاسد است. برخی از آنها دستگیر شده‌اند و دیگران نیز به همین سرنوشت دچار خواهند شد. امیدوارم و هر روز دعا می‌کنم که بلاتر یکی از آنها باشد.

او افزود: پلاتینی گزینه مناسبی برای جایگزینی بلاتر نیست. نمی‌توانم فاسد بودن او را تایید کنم ولی واضح است که طریقه هدایت یوفا توسط پلاتینی خوب نیست. پلاتینی نیز جزیی از این بخش از جهان فوتبال است و هیچ چیز مثبتی در کار او ندیدم.

به گزارش ایسنا، روماریو، زیکو را فردی آماده برای هدایت فیفا نمی‌داند. او قبلا زیکو را گزینه مناسبی عنوان کرده بود. روماریو فکر می‌کند که زیکو هیچ شانسی برای هدایت فیفا ندارد چون فدراسیون فوتبال برزیل از او حمایت نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین