کد خبر: ۳۲۱۱۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

استیلی: امیدوارم عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: امیدارم در کنار بازی خوب نتیجه هم بگیریم.
آفتاب‌‌نیوز :
 حمید استیلی در نشست خبری قبل از بازی با پدیده گفت: عید قربان را به همه تبریک می گویم و در اینجا باید به آقای غفور جهانی به دلیل فوت مادرشان تسلیت بگویم. بازی فردا برای ما بازی مهمی است. ما فردا از حمایت هوادارانمان برخوردار هستیم. البته دو بازیکن خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم و پزشکان تیم در تلاش هستند که پژمان نوری را به بازی برسانند. در هفته های اخیر فاصله بازی‌هایمان در جام حذفی و لیگ بسیار نزدیک بود و بازیکنان با تلاش و انگیزه تمرینات و ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشتند. بازیکنانمان با تمام وجود کار می‌کنند. امیدواریم فردا سربلند بیرون بیاییم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

وی در ادامه گفت: جا دارد به آقای مسعود رضاییان تبریک بگویم . ایشان شخص تحصیل کرده ای هستند و امیدوارم بتواند به فوتبال این شهر و تیم ملوان کمک کنند و زیرساخت های باشگاه را بسازند تا در سالهای آینده ما از لحاظ بازیکن خودکفا باشیم و از نیروی بومی خودمان استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، وی در پایان گفت: شناخت نسبی نسبت به تیم پدیده داریم و چند بازی آن‌ها را به خوبی آنالیز کردیم. آن‌ها مربی و بازیکنان خوبی دارند. ما روز به روز در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم در کنار بازی های خوب نتیجه هم بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین