کد خبر: ۳۲۱۴۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

جان باختن مادر در اثر بی‌احتیاطی فرزند

پسر بچه ۸ ساله ای در بخش لوداب شهرستان بویر احمد اسلحه شکاری پدر را به سمت مادر نشانه گرفت و بی خبر از پر بودن آن به سمت مادر شلیک کرد.
آفتاب‌‌نیوز : در میان لر زبان ها اسلحه جایگاهی ویژه دارد. هر چند اسلحه فی نفسه بد نیست اما جایگاه استفاده ی آن بسیار مهم است.

به گزارش تابناک، اگر به خانه های عشایری و حتی شهر نشینان سری بزنی حتما اسلحه خواهی دید و تقریبا خانه ها با تفنگ احساس امنیت بیشتری می کنند اما همین موضوع گاه گاهی چنان ناامنی در خانه و سطح جامعه ایجاد می کند که در هیچ شرایطی این ناامنی را تجربه نمی کنیم. اتفاقات تلخی که بوسیله همین اسلحه های مجاز یا غیر مجاز در استان رخ داده و خانواده های زیادی را داغدار کرده و می کند.اتفاقی که دیشب در منطقه لوداب افتاد از همین دست اتفاقات است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: پسر بچه ۸ ساله ای در بخش لوداب شهرستان بویر احمد اسلحه شکاری پدر را به سمت مادر نشانه گرفت و بی خبر از پر بودن آن به سمت مادر شلیک کرد.

سرهنگ زهرایی با بیان اینکه این حادثه دیشب دربخش لوداب شهرستان بویراحمد رخداد افزود: استفاده از اسلحه در کهگیلویه وبویراحمد طی سالیان اخیر خانواده های بسیاری را داغ دار کرد.

جان باختن دختر ۵ ساله دراثربی احتیاطی پدر و خود کشی جوان ۲۲ ساله ا ی با استفاده از اسلحه شکاری پدر خود ، در یکی خیابان های اصلی شهر یاسوج در رمضان امسال از جمله حوادث از این دست در سال اخیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین