کد خبر: ۳۲۱۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

جوادی آملی: آل‌سعود شایسته حرم‌داری نیست

مفسر قرآن کریم گفت: سازمان‌هایی که داعیه حقوق بشر را داشته و دارند، فریاد برآورند و این حرامی‌ها را از حرم دور کنند و حرم را به عهده مسلمان بسپارند تا مسلمانان دیگر شاهد حادثه تلخ مکه و واقعه غمبار منا نباشند.
آفتاب‌‌نیوز : مفسر قرآن کریم گفت: سازمان‌هایی که داعیه حقوق بشر را داشته و دارند، فریاد برآورند و این حرامی‌ها را از حرم دور کنند و حرم را به عهده مسلمان بسپارند تا مسلمانان دیگر شاهد حادثه تلخ مکه و واقعه غمبار منا نباشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله عبدالله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در درس تفسیر قرآن کریم که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: این حادثه غمبار از بی‌تدبیری و سوء مدیریت مسئولان حرمین شرفین است، کعبه قبله مسلمانان و مطاف مسلمین است و به عنوان ولد امین و منطقه امن معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حجاز و مکه سرزمین با برکت بوده، به وسیله این مطاع و قبله است و اگر به عنوان بلد امین نامگذاری شد، به قداست این مطاف و قبله است.

مفسر قرآن کریم با بیان اینکه مسئولان حجاز نان قداست بلد امین را می‌خورند، گفت: آل سعود شایسته حرم‌داری و حریم حرم را نگه داشتن نیست، بر امت اسلامی لازم است که مسئولیت صیانت قبله و کعبه مسلمین را به عهده گیرد و از یوغ استعمار جهانی نجات پیدا کنند.

وی یادآور شد: سازمان‌هایی که داعیه حقوق بشر را داشته و دارند، فریاد برآورند و این حرامی‌ها را از حرم دور کنند و حرم را به عهده مسلمان بسپارند تا مسلمانان شاهد حادثه تلخ مکه و حادثه غم بار منا نباشند.

آیت‌الله جوادی آملی ابراز امیدواری کرد روزی فرارسد که امت اسلام بیدار شود و در ادای احکام و سنن الهی موفق شوند.

وی با بیان اینکه رزق مادی و معنوی به دست خداوند است گفت: خداوند نسبت به بندگان مهربان و احسان دارد ولی همه این برکات لطیفانه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین