کد خبر: ۳۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

دستگیری 2 سارق مسلح منازل

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 2 سارق مسلح منازل در شیراز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی در جمع خبرنگاران گفت: این سارقان در حاشیه شهر شیراز فعالیت داشتند. این 2 سارق مسلح با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی و در یک عملیات غافلگیری دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه از سارقان 2 قبضه اسلحه جنگی، یک سلاح ساچمه‌زنی، سه خشاب تیر، 90 تیر فشنگ، 2 نارنجک و چند دست لباس نظامی کشف شده است، خاطرنشان کرد: 2 سارق یاد شده برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

گودرزی از سابقه‌دار بودن یکی از سارقان گفت و اضافه کرد: این فرد 6 سال قبل برادرش را در یک درگیری خانوادگی به قتل رسانده بود. تجاوز به عنف و زورگیری از اتهامات این 2 سارق است که در مدت فعالیت‌های مجرمانه مرتکب شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگری فردی به نام "آرش" گفت: این فرد به‌عنوان خواستگار اقدام به جمع‌آوری عکس‌های شخصی یک خانواده کرده و بعداز تهدید خانواده یاد شده به انتشار عکس‌ها در فضای مجازی، آنان را مجبور به پرداخت مبالغی سنگین کرده است.

به گزارش ایسنا، گودرزی اضافه کرد: این فرد با تلاش ماموران پلیس، در مغازه تعویض روغنی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد. پس از بررسی‌ها مشخص شد که او در محوطه زیرزمین مغازه‌اش، اقدام به پرکردن قوطی‌های روغن از روغن سوخته و پلمب و فروش آنها با استفاده از مارک‌های معتبر کرده است. در بازرسی از منزل این فرد نیز دو قبضه سلاح گرم و 2 جلد شناسنامه جعلی کشف شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین