کد خبر: ۳۲۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۸۴ - ۱۲:۳۳
استاندار جدید یزد

انتخاب زنان براساس شایستگی و توانمندی خواهد بود

آفتاب‌‌نیوز : بعد از گذشت 35 روز از انتصاب استاندار جدید یزد اولین نشست خبری با حضور 35 خبرنگار یزدی برگزار شد که حدود یک سوم آنان را زنان خبرنگار تشکیل می دادند.

استاندار یزد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص استفاده از زنان در مدیریتهای کلیدی استان گفت: تعیین زنان براساس شایستگی و توانمندی در حوزه های مختلف صورت می گیرد .

عاصی در این نشست مطبوعاتی بر تداوم همکاری و تعامل بین اصحاب جراید و مدیران استان تاکید کرد و افزود: کم هزینه ترین راه برای آگاهی از مشکلات جامعه ارتباط تنگاتنگ با خبرنگاران و مطبوعات محلی است.

وی تصریح کرد : اگر نگاه رسانه ها به مسایل سازنده و شفاف باشد بحث روز مسوولان هم منطبق بر درد مردم خواهد شد .

استاندار یزد ، وجود نارسایی ها و مرتفع شدن مشکلات را نتیجه نگاه های غلط به این گونه مسایل عنوان کرد و گفت : برخی از مدیران استان بر اساس یک روند منطقی و با در نظر گرفتن مصلحت نظام و مردم تغییر می یابند ، ضمن اینکه جایگاه جدی آنان در شان و منزلتشان خواهد بود .

عاصی با اشاره به اینکه شرکت در همایش ها ، مراسم و جلسات مکرر و ایراد سخنرانی که مشاوران تهیه می کنند مشکلات مردم را حل نمی کنند و سمبلیک است اظهار امیدواری کرد : با راه اندازی شبکه اطلاع رسانی استاندار یزد ارتباط مردم با مجموعه استان روانتر و بهتر از قبل باشد .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین