کد خبر: ۳۲۲۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

پابه توپ شدن باقری و پانادیچ در تمرین امروز پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از 4 روز تعطیلی پیگیری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهار روز تعطیلی عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد. در تمرین امروز ملی‌پوشان تیم فوتبال پرسپولیس غایب بودند. بابک حاتمی هم امروز در تمرینات گروهی تیمش شرکت نکرد.

در تمرین امروز سوشا مکانی،‌ امید عالیشاه، مهدی طارمی و رامین رضاییان و میلاد کمندانی به دلیل حضور در تمرینات تیم های ملی غایب بودند.

هادی نوروزی و احمد نوراللهی که با مصدومیت مواجه هستند در تمرین امروز دور زمین دویدند و سپس تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.

ایمان صادقی و مرتضی خلیلی دروازه‌بان های تیم فوتبال پرسپولیس هم زیر نظر مربی دروازه‌بان ها به صورت اختصاصی تمرین کردند.

به گزارش ایسنا، بازیکنان امروز ابتدا با انجام حرکات کششی بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ پرداختند. در ادامه به دو تیم تقسیم شدند و بازی آقا وسط را انجام دادند. در این زمان پانادیچ دستیار برانکو و کریم باقری هم پا به توپ شدند و با بازیکنان بازی آقاوسط را انجام دادند.

برانکو ایوانکوویچ نظارت ویژه‌ای روی کار شاگردانش داشت و از آنها می‌خواست در حفظ توپ دقت بیشتری داشته باشند.

محسن بنگر در زمانی که تیم در حال انجام بازی آقاوسط بود از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد و سریعا تحت درمان پزشکان تیم قرار گرفت و پس از درمان پایش مجددا به تمرین بازگشت.

در ادامه در نیمی از زمین فوتبال پرسپولیسی‌ها به انجام بازی درون تیمی پرداختند که در این تمرین پانادیچ مربی دروازه‌بان های پرسپولیس هم پا به توپ شد که همین موضوع باعث شد این بازی جذابیت خاصی پیدا کند.

وحید حیدریه که طی روزهای گذشته به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی حضور نداشت امروز پا به پای هم تیمی‌هایش تمرین کرد.

زمانی که پرسپولیسی ها بازی درون تیمی انجام می‌دادند برانکو با فریادهایی از بازیکنانش می‌خواست در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند. او همچنین تاکید می‌کرد که شاگردانش پاس‌های بیشتری به یکدیگر بدهند.

مصطفی قنبرپور هم در تمرین امروز غایب بود.

جری بنتسون، علی علیپور، علی فاطمی و فرشاد احمدزاده بازیکنانی بودند که در انتهای تمرین امروز به زدن پنالتی و همین طور ضربه ایستگاهی پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین