کد خبر: ۳۲۲۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

زنان بازرگان ایران در راه ترکیه

رئیس کانون زنان بازرگان ایران با اشاره به سفر جمعی از زنان بازرگان و کارآفرین به ترکیه گفت: در این مقطع زمانی زنان باید در مسائل اقتصادی نقش پررنگ‌تری را ایفا کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیده فاطمه مقیمی رئیس کانون زنان بازرگان ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر اینکه در اقتصاد تفکیک جنسیتی وجود ندارد، گفت: زنان هم موظف هستند در این مقطع زمانی به طور جدی به مسائل اقتصادی وارد شوند.

وی با اشاره به سفر هیأت تجاری بانوان بازرگان و کارآفرین در هفته آینده به ترکیه گفت: ما اولین مراودات را با همتایان خود در کشورهای همجوار شروع کردیم اگر چه قبل از این با اروپا در تعامل بودیم اما برای ما کشورهای همسایه نیز اهمیت زیادی دارند.

مقیمی با اشاره به سفر به امارات تصریح کرد: چهار ماه گذشته با دعوت سفیر امارات متحده عربی به این کشر سفر کرده و در این سفر با همکاران کارآفری در امارات نشست‌هایی برگزار شد و به دنبال آن ارتباطات تجاری خوبی شکل گرفت.

مقیمی رئیس کانون زنان بازرگان ایران افزود: بازدید از مراکز کارآفرینی و نشست با کارآفرینان منطقه و انتقال تجربه و نشست با اتاق‌های بازرگانی ترکیه از برنامه‌های سفر زنان کارآفرین و بازرگان ایران به ترکیه است.

وی افزود: امیدواریم این سفر نتایج تجاری خوبی به دنبال داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین