کد خبر: ۳۲۲۴۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

رد پای برخی وکلا در زمین‌خواری‌ها

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از وکلا در استان بوشهر با همکاری دستگاه‌های دولتی و قضایی با سندسازی برای برخی از زمین‌های این استان، زمین‌ها را به تملک خود در آورده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
وی در گفت‌وگو با فارس، افزود: بعضاً مشاهده شده در بسیاری از مناطق زمین‌هایی که متعلق به این افراد نبوده اما آنها با تبانی و زدو بندهای پشت پرده و اقداماتی از این قبیل آن زمین‌ها را تصاحب کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  این وکلا با ارتباطاتی که با برخی مسئولان برقرار کرده‌اند توانستند ضمن تملک این زمین‌ها و صدور سند برای آن جواز تغییر کاربری این اراضی را به دست آورند تا در نهایت زمینه برای ساخت و سازها برایشان فراهم شود.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: این زمین خواری‌ها هم در اراضی ملی استان بوده و هم در مناطق ساحلی؛ از سوی دیگر این افراد اقدام به توسعه زمین‌های خود به زمین‌های مجاور همچون زمین‌های کشاورزی و غیره و تصرف این زمین‌ها کرده‌اند.

وی در پایان گفت: تاکنون اقداماتی از سوی دستگاه‌های قضایی و امنیتی برای مقابله با این گروه از زمین خواران انجام و احکامی برای توقیف اقدامات آنها صادر شده اما زمین خواریها بسیار گسترده‌تر از این است و اقدامات انجام شده پاسخگوی این حجم از تخلفات نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین