کد خبر: ۳۲۲۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

احمدی نژاد: سنت تاریخی است که یاران پیامبر را انحرافی بنامند

آفتاب‌‌نیوز :
 سایت دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد به مناسبت جشن بزرگ ولایت و عید غدیر خم در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند سخنرانی کرد.

اهم سخنان وي از اين قرار است:

**حکومت صالح مهمترین رکن جامعه است. اگر بهترین اندیشه و باورها در جامعه جاری و بهترین امکانات مادی نیز در دسترس باشد، لیکن حاکمیت از صلاحیت های لازم برخوردار نباشد جامعه روی آرامش و صلاح نخواهد دید و پیشرفت حقیقی و پایدار اتفاق نمی افتد. حکومت صالحان لازمه و ضامن دوام و رشد و کمال جامعه و شکوفایی استعدادها و پیشرفت ماندگار ملت هاست. 

**از ابتدای خلق بشر همواره مهمترین چالش و درگیری اصلی، بر سر شکل و نوع حکومت و حاکمان بوده است.

**ارزش های الهی و انسانی به میزان پایبندی حاکمان به آن درجامعه منتشر و پایدار می شود. و به میزان تقصیر یا قصور حاکمان از جهت این ارزش ها و اشتباهات آنان، نابسامانی، بدی و بی اخلاقی و ظلم و تبعیض و تحقیر و فساد در جامعه گسترش می یابد. یک اشتباه جزیی از حاکم در مسیر اجرا چه بسا، خسارات جبران ناپذیری وارد می کند.

**عدالت کامل برپا نخواهد شد جز با حاکمیت انسان کامل و معصوم و بدون اشتباه که مظهر توحید اکمل و ایمان اتم و عدالت محض است. این فلسفه امامت و ولایت است که پیگیری و ابلاغ آن ماموریت همه پیامبران الهی بوده است.

**بالاترین تبلیغات و جنگ روانی را علیه امام و ائمه و یاران آنان راه انداختند. این سنت تاریخ است که همواره ملأ و همه مترفین و سلطه گران و فرعونیان، پیامبران و یاران حقیقی آنان را منحرف و خارج از دین آباء و اجدادی معرفی می کردند. به مردم می گفتند که اینان میخواهند شما را از دین آباء و اجدادی منحرف نمایند. هتک حرمت و زدن اتهام و توهین و افتراء را حق خود دانسته و با تکرار بهتان تلاش می کردند ذهنیت جامعه را نسبت به پیامبران و ائمه و پیروان آنان مخدوش نمایند.

**امروز جریان تکفیری و وهابی و صهیونیسم جهانی، نماد کامل خط شیطان هستند. اینان از جنس و نسل همان مدعیان پیروی از پیامبر(ص) و جریان مقابل جانشینان بر حق پیامبر در صدر اسلام، هستند که، در جریان تاریخ، امروز به اینجا رسیده اند.

** حفظ ایران و ایرانی در سایه باورمندی و پیروی از غدیر و فرهنگ غدیر است. غدیر جاری در تاریخ و هستی و رمز خلق عالم و جامعه انسانی است.

**امروز که جامعه بشری پس از تجربه راههای گوناگون و کسب معرفت بالاتر و با هدایت الهی به سرعت متوجه اصل امامت و حقیقت انسان کامل و ضرورت رسیدن به او و برپا کردن جامعۀ در تراز او می شود، مکر و حیله شیطان و مستکبران پیچیده تر و گسترده تر از گذشته می شود. به نسبت رشد و نزدیک شدن انسانها به معیارهای امام، شیطان گرچه عقب نشینی می کند لیکن پشت نقاب و شعار خواسته های اصلی و آرزوهای فطری و تاریخی انسانها سنگر می گیرد.

**امروز جامعه بشری خواستار آزادی، حق انتخاب، حقوق برابر و حاکمیت صالح و عادل است و شیطان در قالب حکومت های شیطانی و استکباری همین شعارها را سردست می گیرد و مدعی آنها می شود، در حالیکه در واقع ضد اینها عمل می کند. نگاهی به منطقه داشته باشید. مستکبران گروههای تروریستی را خلق می کنند. یعنی کسانی را که زن و کودک را سرمی برند و همزمان به دروغ مدعی اسلام حقیقی و پیروی از پیامبرند.

**شیطان توانسته است یازده امام را توسط طاغوتها و شیطان صفت ها از عرصه حاکمیت دور و یا زندانی کند و نهایتا به شهادت برساند. امروز شیطان با تمام قوا و با همه ایادی و پیروانش به میدان آمده است تا مانع از اتفاق بزرگ پیوستن عمومی مردم به انسان کامل شود. اتفاقی که در راه است و به فضل الهی بسیار، بسیار زودتر از آنچه بدخواهان تصور می کنند خواهد رسید.

**امام زمان در صحنه جهان اگرچه غیر ظاهر ولکن حاضر و منتظر رسیدن جامعه جهانی شایسته و تراز حکومت سراسری توحید و عدالت است. ما انسانها عقب افتاده ایم یا بهتر بگویم بر اثر اغوای شیطان پابه­پای پیامبر و امام حرکت نکرده ایم. رمز دشمنی و کینه توزی تمام نشدنی شیطانیان و مستکبران با ملت ایران را باید در این جست که ملت بزرگ و مومن و عدالت جوی ایران با حقیقت امام آشنا شده و بدنبال اتصال به او و برقراری حاکمیت او در جهان است و جمهوری اسلامی، یادگار امام عزیز راحل، این مسئولیت عظیم را در حساس ترین دوران برعهده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین