کد خبر: ۳۲۲۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱

5 کشف جدید از سیاره مریخ + تصاویر

تصویر این حفره عظیم که توسط آژانس فضایی اروپا گرفته‌شده گواهی بر وجود ابر آتش‌فشان در سیاره مریخ است. طبق برآورد متخصصینT مساحت این حفره که سولی پاترا نام‌گذاری شده برابر 30 * 40 کیلومتر است و عمیق‌ترین نقطه آن 1750 متر از سطح فاصله دارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ادامه با 5 کشف جدید از سیاره مریخ آشنا شوید

ابر آتش‌فشان


تصویر این حفره عظیم که توسط آژانس فضایی اروپا گرفته‌شده گواهی بر وجود ابر آتش‌فشان در سیاره مریخ است. طبق برآورد متخصصین، مساحت این حفره که سولی پاترا نام‌گذاری شده برابر 30 * 40 کیلومتر است و عمیق‌ترین نقطه آن 1750 متر از سطح فاصله دارد. 

5 کشف جدید از سیاره مریخ + تصاویر

هرم
 
کاوشگر کوریاسیتی ناسا تصاویری از یک هرم کامل بر سطح مریخ ثبت کرده است و نظریه‌پردازان «تئوری توطئه» آن را مدرکی در اثبات وجود تمدن موجودات فضایی می‌دانند.

5 کشف جدید از سیاره مریخ + تصاویر

اسکلت موجودات فضایی

این تصویر که ذهن را به چالش می‌کشاند، برگرفته از شیئی اسکلت-مانند روی سیاره مریخ است و طبق گفته نظریه‌پردازان «تئوری توطئه» این مدرک ثابت می‌کند فرازمینی ها زمانی آنجا می‌زیسته‌اند و احتمالاً آن تصور همیشگی انسان ها از وجود «موجودات فضایی سبزرنگ» درست بوده است. عکس این بقایای شبه اسکلت چند اینچی که پوشیده از غبار است، بسیار واضح و مشخص است و به نظر چیزی شبیه یک سر و نیم‌تنه کوچک و دو بازوی بچگانه دارد.

5 کشف جدید از سیاره مریخ + تصاویر

بانوی سیاه‌پوش
تصویر وهم انگیز این زن سیاه‌پوش که به آسمان نگاه می‌کند، در طی عملیات اکتشافی حفره‌های سطح مریخ توسط کاوشگر کوریاسیتی ناسا به ثبت رسیده است. سایت یو. اِف. اُ. سایتینگز دیلی UFO Sightings Daily) ) مدعی است که این تصویر متعلق به یک زن است زیرا  نیم‌تنه بالایی او جنسیتش را کاملاً نشان می‌دهد.

5 کشف جدید از سیاره مریخ + تصاویر

سازه عصر نوسنگی مریخ

اگر عصر نوسنگی نماد تمدن باستانی روی کره زمین است، بنابراین آیا وجود این سازه عصر نوسنگی در مریخ نیز به معنای وجود تمدن فرازمینی هاست؟ در جدیدترین تصاویر ارسالی از سطح مریخ در نقطه‌ای، الگویی مرموز از چیدمان صخره‌ها به چشم می‌خورد. 

5 کشف جدید از سیاره مریخ + تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رامین
|
United States of America
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
1
0
در مریخ هیچ تمدن و زندگی وجود نداشته و ندارد همه سنگ خاک و اتشفشان است به جز اینها هیچ چیز دیگری نیست علائم حیات در هیچ سیاره ای وجود ندارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین