کد خبر: ۳۲۲۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

آتش‌سوزی در وزارت کشور مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی صبح امروز در مجتمع فرهنگی تالار وزارت کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت شش و 40 دقیقه امروز حادثه آتش سوزی در تالار اصلی مجتمع فرهنگی وزارت کشور به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان و خودرو حامل تجهیزات تنفسی و ایمنی به محل اعزام شدند. 

وی گفت: در این ارتباط آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شده و در کمترین زمان ممکن آتش را مهار کردند. 

ملکی افزود: اکنون آتش نشانان مشغول عملیات تخلیه دود در محل حادثه هستند. 

وی گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده و مصدوم نداشت است. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی پس از اتمام عملیات تخلیه دود و لکه گیری کارشناسان سازمان آتش نشانی کار بررسی علت وقوع این آتش سوزی را انجام خواهند داد. 

برخی شاهدان و همسایه های مجاور ساختمان محل وقوع حادثه به خبرنگار ایرنا گفتند که نخستین خودروهای آتش نشانی که برای خاموش کردن آتش به محل اعزام شده بودند آب نداشتند که مجبور شدند برای ذخیره آب به مرکز خود بازگردند که این خود لحظاتی موجب تاخیر در خاموش شدن آتش شد. 

این گزارش حاکی است که ماموران انتظامی همچنان در اطراف مجتمع فرهنگی وزارت کشور مستقر شده اند و امنیت آن را برعهده دارند.

به گفته خبرنگار ایرنا ترافیک سنگینی از خودرو در خیابان فاطمی بویژه روبروی وزارت کشور وجود دارد که با تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی در حال رفع شدن می باشد. 

در پی سانحه آتش سوزی مزبور دود غلیظی خیابانهای اطراف ازجمله فاطمی ، شهید گمنام ،هشت بهشت و کاج جنوبی را برای ساعتی فراگرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین