کد خبر: ۳۲۲۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

دستگیری ربایندگان نوجوان 12 ساله در هرمزگان در کمتر از دو ساعت

فرمانده انتظامی بندرخمیر در استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان ربایندگان یک نوجوان پسر 12 ساله در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ سعید رافت روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ربوده شدن پسر بچه ای 12 ساله از مقابل مدرسه اش، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تشکیل چند اکیپ ویژه و تحقیقات گسترده عامل اصلی این ربایش و همدست وی در کمتر از دو ساعت در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: طبق اظهارات خانواده کودک ربوده شده، آدم ربایان طی تماس تلفنی با آنان برای آزادی کودک یک میلیارد ریال پول طلب کرده بودند.

سرهنگ رافت خاطرنشان کرد: با تلاش و اقدام به موقع پلیس و تصمیم عاقلانه اعضای خانواده کودک ربوده شده که پلیس را در جریان گذاشتند ، پسر بچه آزاد و تلاش گروگانگیران برای دست یابی به نقشه شوم خود بی نتیجه ماند.

فرمانده انتظامی بندرخمیر گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی به شهروندان توصیه کرد: فریب تماس های افراد ناشناس را نخورند ، به هر تماس مشکوکی پاسخگو نباشند و هر مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند .

شهرستان بندرخمیر در 95 کیلومتری جنوب غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین