کد خبر: ۳۲۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۸۴ - ۱۷:۳۶

پسر 28 ساله با گلوله مامور پليس از پاي در آمد

آفتاب‌‌نیوز : ساعت 21 ديروز درپي اطلاع مردمي به مركز 110 تهران، ماموران در جريان مزاحمت و عربده كشي چند جوان در خيابان يوسف زاده در منطقه هاشمي قرار گرفتند. 

پس از اطلاع ماموران كلانتري 108 نواب تهران در محل حاضر شده و با مشاهده صحنه مزاحمت هاي شش جوان وارد عمل شده و چهار نفر از آنها را به نامهاي عبدالله،مرتضي،فرهاد و محمد را دستگير كردند و دو نفر از متهمان با جوسازي و درگيري با ماموران اقدام به فرار كردند.

در اين حين يكي از متهمان با ماموري درگير و قصد خلع سلاح او را داشت كه با دخالت راننده گشت متهم فرار كرد.مامور پليس با شليك دو تير هوايي از متهم خواست خود را تسليم كند كه متهم بدون توجه به اخطار پليس از محل فرار كرد.
 
مامور پليس براي جلوگيري از فرار متهم 28 ساله به نام مجيد پاي او را نشانه گرفت و شليك كرد كه گلوله به ناحيه كمر مجيد اصابت كرد.جوان مجروح بلافاصله به بيمارستان لولاگر منتقل شد كه به خاطر شدت جراحت فوت كرد.
 
پليس درباره علت اصابت گلوله به كمر اين جوان مدعي شده است، هنگام شليك گلوله مجيد بر اثر برخورد پايش با جدول كنار خيابان تعادلش را از دست داده كه اين موضوع باعث اصابت گلوله به ناحيه كمر مجيد شد. 

هم اكنون تحقيقات بازپرس جنايي در اين رابطه ادامه دارد. 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین