کد خبر: ۳۲۳۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

پرداخت حقوق دو میلیونی به ورزشکاران المپیکی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان،گفت: ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کنند تا زمان آغاز بازیهای المپیک ریودوژانیرو، ماهانه 2 میلیون تومان از سوی این وزارتخانه، حقوق دریافت خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدنصراله سجادی عصر چهارشنبه پس از نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پاراالمپیک، صریح کرد: در نشست امروز گزارشی از آخرین وضعیت کسب سهمیه و شرایط فنی تیم ها ارائه و همچنین تصمیماتی در زمینه تغذیه ،روانشناسی و ارائه خدمات مشاوره به فدراسیون های المپیکی، گرفته شد.

وی همچنین درمورد حقوق مربیان تیم ، گفت: به زودی در این خصوص تصمیم گیری و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

سجادی در مورد شرایط فدراسیون دو ومیدانی، تصریح کرد:ابلاغ رییس فدراسیون دو و میدانی امروز از سوی وزیر ورزش و جوانان امضاء شد.

در ادامه، محمود خسروی وفا، نیز اظهار داشت: دراین جلسه، موضوع پرداخت کمک هزینه و حقوق ورزشکاران المپیکی مطرح و تصویب شد که کمک هزینه و حقوق ورزشکاران المپیکی به صورت برابر پرداخت شود. 

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درباره کمک هزینه و حقوق مربیان رشته های المپیکی نیز گفت: قرار شده درخصوص کمک هزینه و حقوق مربیان رشته های المپیکی نیز در جلسه دیگری، بررسی و تصمیم گیری شود اما آنچه مسلم است، کمک هزینه و حقوق مربیان المپیکی و پارالمپیکی نیز یکسان خواهد بود. 

خسروی وفا تاکید کرد: ورزشکاران از هر زمانی که سهمیه المپیک یا پارالمپیک را کسب کنند تا زمان اعزام، کمک هزینه و حقوق دریافت می کنند. 

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اضافه کرد: البته این مسئله بستگی به پرداخت اعتبار کافی از سوی سازمان مدیریت برنامه و برنامه ریزی دارد. اگر اعتبار لازم پرداخت نشود، قطعا باید مدیریت کرد تا حداقل، پرداخت ها یکسان باشد. 

به گزارش ایرنا،وی درخصوص سهمیه ایران در پارالمپیک ریو 2016 نیز گفت: در پارالمپیک لندن 78 سهمیه داشتیم که فکر می کنم این مقدار در المپیک ریو بالای 80 سهمیه باشد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین