آفتابنیوز : اکبر ترکان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه باید بپذیریم همیشه حق با مشتری است، ادامه داد: باید به خواستهی مشتریان توجه و خودمان را متناسب با تکنولوژی و نیازهای روز اصلاح کنیم.
وی تاکید کرد: بنابراین با این اصل که حق با مشتری است؛ باید به سراغ مساله رفت و از مردم میخواهیم به صنعت ما فرصت دهند تا خود را بسازد.
مشاور عالی رییس جمهور با اشاره به عملکرد دو سالهی صنعت خودروسازی کشور گفت: در یکی دو سال گذشته وزارت صنعت تلاش کرده تولید را راهاندازی کند اما نتوانسته به تکنولوژی، ارتقای فناوری و به افزایش کیفیت به اندازه کافی رسیدگی کند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه مردم به این صنعت باید مهلت دهند، ادامه داد: باید به خودروسازان و وزارت صنعت مهلت دهیم تا زمانی که تحریمها لغو شود، به روزرسانی صنعت خودرو را شروع کند. خودروسازان باید هم مدلهای تولید، هم تکنولوژی تولید، صادرات و کیفیت را ارتقا دهند.
ترکان تاکید کرد: با اینکه حق با مردم و مشتری است اما از مردم میخواهیم به خودروسازان فرصت دهند تا این صنعت با یک برنامه منظم و متناسب با خواست مشتریان، تکنولوژی و کیفیت تولید خود را ارتقا دهد.
البته اونا پشتشون به دولت گرمه با وامهای مفتی که میگیرن
اولا خودرو ساز ؟!! در ايران مگه داريم مگه ميشه
دوما من الان پژو206مدل 88 دارم كهنه شده و وقت نو شدنش هست چي بخرم ؟
88 كه 70 درصد فرانسوي بود رو 20 م بفروشم اونوقت بيا36 م بابت 206 چيني وطني كه هنوز هيچي نشده ديسك و صفحه و گيربكس و روغن كم كردن و .... داره بگيرم ( اطلاعات رو از آنهايي كه كمپين رو دور زدن و الان هم گرفتار شدن گرفتم و البته اين دوستان بايد اين قراضه هاي مدل 94 را با خودشون به آخرت هم ببرن چون مشتري نخواهد داشت)
فرضا هم الان پولي گيرم اومد بين 35 تا 75 چه ماشيني صفري هست يك بازه 40 ميليوني كه هيچ فكري روش نشده.
پس سه حالت داريم كه كمپين داره جواب ميگيره :
خودروهاي تا قيمت 35 ميليون (بنجل)
خودرو از 35 تا 75 ميليون كه نداريم
بالاتر از 75 كه تقريبا كيفيت مناسب دارد نه صرفه اقتصادي داره و نه كسي پولش ميرسه