کد خبر: ۳۲۴۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

ویروس فیفا همچنان قربانی می‌گیرد

ویروس فیفا باشگاه‌های بزرگ اروپایی را دوباره تنبیه کرد و موجب مصدومیت بازیکنان مهم آنها شد.
آفتاب‌‌نیوز :
توقف لیگ‌های اروپایی به دلیل برگزاری بازی‌های تیم‌های ملی برای باشگاه‌های بزرگ این قاره گران تمام شد. تیم‌های رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ، یوونتوس، چلسی و منچسترسیتی در بازی‌های پیش رو باید بدون بازیکنان کلیدی خود به مصاف حریفانشان بروند. این مصدومیت‌ها در حالی اتفاق افتاد که هنوز دومین دیدار تیم‌های ملی در این ماه باقی مانده است.

رئال مادرید مهاجم خود کریم بنزما را در دیدار دوستانه فرانسه برابر ارمنستان به دلیل مصدومیت پا از دست داد. بازیکن فرانسوی دو تا سه هفته از میادین دور خواهد ماند و به نظر می‌رسد بتواند 29 آبان در دیدار رئال مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان به میدان برود.

در انگلیس تیم‌های منچستر سیتی و چلسی بیشترین آسیب را از این موضوع دیده‌اند. تیم مانوئل پیگرینی نیازمند جمع‌آوری امتیاز در لیگ قهرمانان است. آنان از شش امتیاز ممکن تنها 3 امتیاز کسب کردند. سیتی در دیدار آینده خود بدون در اختیار داشتن سرخیو آگرو برابر سویا قرار می‌گیرد. بازیکن سیتی در دقیقه بیستم بازی آرژانتین و اکوادور مصدوم شد. مهاجم آرژانتینی دیدار آینده آلبی‌سلسته و داربی شهر منچستر و به احتمال فراوان دیدار برابر برزیل را که 21 آبان برگزار می‌شود، از دست خواهد داد. همچنین داوید سیلوا برای تیم ملی کشورش اسپانیا به میدان رفت و با وضعیت مشابه‌ای رو به رو شد. سیلوا تنها در 10 دقیقه از دیدار تیم‌های اسپانیا و لوکزامبورگ حضور داشت. در دقیقه پنجم این بازی جرسون روی مچ پای راست این بازیکن خطا کرد و هافبک اسپانیایی پنج دقیقه بعد از زمین خارج شد.

از طرفی مورینیو بازیکنان خود نمانیا ماتیچ و برانیسلاو ایوانوویچ را به دلیل ویروس فیفا از دست داد. البته هواداران چلسی از مصدومیت مدافع صرب خود نگران نیستند و در شبکه‌های اجتماعی خوشحالی خود را از این اتفاق نشان دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لوییس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد نیز احتمال دارد بازیکن خود شواین‌اشنایگر را از دست بدهد. هافبک آلمانی در دیدار با ایرلند شمالی مصدوم شد و معاینه‌های پزشکی مشخص خواهد کرد که او می‌تواند در دیدار بعدی یونایتد مقابل اورتون حضور داشته باشد یا نه.

شدیدترین مصدومیت متعلق به ماریو گوتسه است. مهاجم تیم ملی آلمان برابر ایرلند شمالی مصدوم شد و ساعاتی پس از بازی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که هافبک خود را 10 تا 12 هفته از میادین دور خواهد دید. پپ گوآردیولا، سرمربی این تیم تا سال 2016 این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت.

یوونتوس احتمال دارد یکی از مهاجمان مهم خود را در این فصل از دست بدهد. در نیمه اول دیدار تیم‌های اسپانیا و لوکزامبورگ آلوارو موراتا از ناحیه زانو مصدوم شد و با برانکارد ورزشگاه را ترک کرد. آزمایش‌های اولیه از مصدومیت شدید این بازیکن خبر دادند و هنوز مدت زمان دقیق مصدومیت مهاجم اسپانیایی اعلام نشده است. خبرهای بد برای قهرمان سری آ ایتالیا ادامه دارد. پل پوگبا نیز در دیدار فرانسه و ارمنستان از ناحیه مچ پا راست مصدوم شد و یک هفته قادر به همراهی تیم خود نیست.

داوید لوییز برزیلی قبل از پایان نیمه اول بازی برابر شیلی پس از برخورد با ادواردو بارگاس از ناحیه زانو مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. هنوز مدت زمان دوری بازیکن پاری‌سن‌ژرمن از میادین مشخص نشده است. مدافع برزیلی ممکن است دیدار مقابل رئال مادرید را که کمتر از دو هفته دیگر برگزار می‌شود، از دست بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین