کد خبر: ۳۲۴۴۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

دلیل اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنتی چیست؟

مدتی است مشترکان اپراتورهای مختلف تلفن همراه نسبت به اتمام زود هنگام بسته های اینترنتی خود گلایه دارند.
آفتاب‌‌نیوز : زمانی نه چندان دور برای برقراری ارتباط راه دوراز راه های پست و ارسال نامه یا به شیوه های مختلفی استفاده می شد که رفته رفته  بعد از ورود تلفن ثابت ، تلفن های همراه وارد بازار شدند ودرآن زمان برقراری مکالمه وانتقال صوت شاید تنها استفاده از تلفن همراه بود اما این روزها با ایجاد امکانات بیشتر بر این وسیله ارتباطی ،کاربری تلفن های همراه هم تغییر کرده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امروزه تلفن های همراه به اینترنت وصل می شوند و هر یک از اپراتورهای تلفن همراه با ارائه بسته های مختلف اینترنت مشترکان را تهیه می کنند.

 پیش از معرفی بسته های اینترنتی تلفن های همراه هزینه استفاده از اینترنت مشترکان از شارژ مشترکان کم می شد و با ورود و معرفی بسته ها ، مشترکان با پرداخت هزینه های می توانند بسته مورد نظر خود را (روزانه ،هفتگی ،ماهانه)فعال کند.

به گفته مسوولان ارتباطی استفاده از بسته های اینترنتی تلفن همراه به نفع مشترکان است و با توجه به اینکه استقبال از اینترنت تلفن همراه بیشتر شده و مشترکان هم سعی می کنند از بسته اینترنتی اپراتور استفاده کنند .

اما حال که مشترکان این بسته های اینترنتی افزایش یافته اتمام زود هنگام بسته های اینترنت گلایه مشترکان اپراتورهای مختلف تلفن همراه شده است.

 برخی مشترکان این طور اعلام می کنند  که با وجودی که میزان مصرف آنها نسبت به ماه‌های گذشته تغییر محسوسی نداشته اما حجم بسته‌های تخفیفی آنها در زمانی کوتاه‌تر از حد انتظار به پایان رسیده است.

چند وقتی است این موضوع در میان کاربران اینترنت اپراتورهای مختلف وجود دارد و برخی ها آن را کم فروشی اینترنت می نامند اما واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در تازه ترین خبرها این گونه می گوید:با شناختی که از این مجموعه دارم گاهی ممکن است شرکت های اینترنتی کوچک تخلفاتی انجام دهند اما تا امروز هیچ تخلفی از اپراتورها ندیده ایم.

وی در عین حال عنوان کرد: اپراتورهای تلفن همراه آنقدر درآمد بالایی دارند که قطعا درآمدزایی به این شیوه برای آنها عدد چندانی محسوب نشده و از دیدگاه این شرکت‌ها اعتبارشان به مراتب مهم‌تر است.

واعظی همچنین ادامه داد:اینترنت موبایل در گذشته جان مردم را به لب می‌رساند تا یک صفحه را باز کند، اما اکنون درنقاطی که تحت پوشش نسل سوم وچهارم قرار دارند،سرعت بالایی وجود دارد و مردم در ارسال فایل‌های خود و انجام امور اینترنتی حس خوبی دارند. حال ما نمی‌خواهیم بگوییم که مردم اشتباه می‌کنند، اما چون در این سرعت فعالیت بیشتری در فضای اینترنت انجام می‌شود مردم حس می‌کنند که بسته‌های آنها زودتر تمام می‌شود.

وی درعین حال از طراحی سامانه‌ای برای بررسی لحظه‌ای مصرف پهنای باند مشترکان خبر داد وگفت: گاهی نرم‌افزارهای متعددی که بر روی گوشی‌های هوشمند نصب شده به‌طور مرتب به روز‌رسانی می‌شوند که همین مساله حجم کاربر را مورد استفاده قرار می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فريبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
ما كه بيچاره شديم. استفاده بكنيم يا نكنيم، تمام شده!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین