کد خبر: ۳۲۴۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
بازی با ژاپن تجربه ارزشمندی برای ایران

پاسخ کی‌روش به منتقدان: لذت می‌خواهید‌؟ به اپرا بروید‌!

کی‌روش گفت: خیلی وقت ها شده ما بازی خوبی ارائه کرده ایم و نتیجه آن بازی را از دست داده ایم و همین افرادی که این انتقادها را مطرح کرده اند به ما فشار وارد کردند ولی برای ما مهم نبوده است. مهم‌ترین چیز برای ما صعود است، باید بگویم آنهایی که می خواهند لذت ببرند به سالن اپرا بروند و موسیقی گوش کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی، بازی با تیم ملی ژاپن را تجربه ارزشمندی خواند.

به گزارش آفتاب به نقل از ورزش سه، کارلوس کی روش در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به همه خبرنگاران و اعضای تیم ملی ژاپن خوش آمد می گویم، برای ایران باعث افتخار است که با چنین تیمی که بازیکنان خوب و مربی بزرگی دارد بازی کند. برای من هم افتخار بزرگی است که همراه تیم ملی ایران که در قلبم جای دارد با تیم دیگری که برای آن احترام قائلیم بازی کنیم.

من با برخی از بازیکنان ژاپن از جمله ماساتوشی کار کردم. بازی با ژاپن تجربه ارزشمندی است که نصیب فوتبالیست‌های جوان ایران مقابل ژاپن خواهد شد و امیدوارم آنها از این تجربه استفاده کنند.

کی‌روش در پاسخ به انتقادهای احتمالی در صورت باخت به ژاپن گفت: این انتقادها برای ما مهم نیست، خیلی وقت ها شده ما بازی خوبی ارائه کرده ایم و نتیجه آن بازی را از دست داده ایم و همین افرادی که این انتقادها را مطرح کرده اند به ما فشار وارد کردند ولی برای ما مهم نبوده است، در حال حاضر هم برای ما مهم ترین کار، صعود به مرحله بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 است، از 4 بازی آینده ما، سه دیدار در تهران برگزار می شود و ما می توانیم امتیازهای خوبی از 4 بازی آینده مان بگیریم. مهم ترین چیز برای ما صعود است، باید بگویم آنهایی که می خواهند لذت ببرند به سالن اپرا بروند و موسیقی گوش کنند.

وی راجع به بازیکنان خطرناک ژاپن گفت: مطمئنا نمی‌توان به راحتی از نام‌هایی مانند کی‌سوکه هوندا و شینجی کاگاوا بگذریم اما خطرناک‌ترین بازیکن ژاپن روحیه تیمی آنها است، ما می‌دانیم ژاپن همیشه از نظر نظم تیمی، تیمی منسجم است.

وی در ادامه گفت: از ژاپنی ها تشکر می‌کنم که به جوانان ما فرصت یادگیری دادند و برای این بازی به تهران آمدند، این بازی، از آن دیدارهایی است که در 5 سال گذشته، به ندرت اتفاق افتاده است، این را بدانید که ما بدون ترس در بازی فردا به میدان می رویم و با اعتماد به نفس مان بازی با این تیم را برگزار می کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص پیشرفت ژاپن در 20 سال گذشته عنوان کرد: فوتبال ژاپن پیشرفت زیادی داشته که در عملکرد این تیم مشهود است. ژاپن نسبت به 20 سال گذشته که من هدایت ناگویای ژاپن را برعهده داشتم، پیشرفت کرده است. در آن زمان تنها پیشرفت ژاپن این بود که 2 بازیکن آن در اروپا بازی می‌کردند اما اکنون می‌بینیم که بیشتر بازیکنان این تیم در اروپا هستند و تنها یکی دو بازیکن در لیگ ژاپن حضور دارند.

وی ادامه داد: فوتبال زنان ژاپن قهرمان جهان شده و تیم ملی ژاپن هم بارها در جام جهانی حضور داشته است، علاوه بر این در تیم‌های پایه نیز ژاپن عملکرد خوبی داشته و فدراسیون این کشور به لحاظ عملکردی خوب کار کرده است. به اعتقاد من ژاپن استحقاق آن را دارد که رتبه نخست آسیا را داشته باشد.

کی روش در پایان گفت: از همه رسانه‌های ایرانی و ژاپنی تشکر می‌کنم و می‌خواهم تبلیغات زیادی داشته باشند تا حداقل 50 هزار نفر برای این بازی بزرگ به ورزشگاه بیایند. از شهرداری می‌خواهم با فراهم کردن اتوبوس‌های مناسب برای ایاب و ذهاب تماشاگران فراهم کرده و همچنین شرایطی پیش بیاید که بچه‌ها نیز به ورزشگاه بیایند. ما نیز سعی می‌کنیم نماینده خوبی برای حداقل حضور 50 هزار نفر در ورزشگاه باشیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین