کد خبر: ۳۲۴۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

سکوت چشم‌آذر پس از 30 سال شکست

ناصر چشم‌آذر پس از 30 سال روی صحنه‌ی اجرا رفت و قطعات خاطره‌انگیزش را با همراهی ارکستر در تالار وحدت اجرا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
شب «باران عشق» چشم‌آذر با اجرای قطعه‌ای برای احترام به فرزندان جان‌باختگان فاجعه‌ی غم‌بار منا همراه شد. او موسیقی فیلم «قارچ‌ سمی» را به یاد از دست رفتگان این فاجعه اجرا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  فرهاد هراتی - رهبر گروه کُر نامیرا - که در این اجرا با چشم‌آذر همراه بود، در سخنانی اظهار کرد: آقای چشم‌آذر، سکوتش را پس از 30 سال شکسته و دوباره به صحنه بازگشته است. او امشب قطعات منتخب خود را برای شما اجرا می‌کند.

طبق اعلام این هنرمند در نشست خبری کنسرت، اجرا در چهار بخش روی صحنه رفت. اجرایی که با محوریت آلبوم پرمخاطب «باران عشق» برگزار شد و در عین حال موسیقی‌ فیلم‌های این هنرمند را نیز دربرمی‌گرفت.

این آهنگساز قدیمی در بخشی از این کنسرت گفت: امشب پس از 30 سال شاهد اجرای قطعات خودم در کنار شما نازنینان هستم. پیش از این‌که روی صحنه بیایم، فکر می‌کردم که چطور با مخاطبانم ارتباط برقرار کنم، اما وقتی شما را دیدم، اشتیاقی پیدا کردم که غیرقابل وصف است.

او با اشاره به اجرای قطعات آلبوم «باران عشق» در این کنسرت، گفت: زمانی که این آلبوم منتشر شد، عشق و محبت شما بر سر من بارید. حالا امشب پس از سال‌ها دور هم جمع شده‌ایم تا خاطرات آن آلبوم را زنده کنیم. امیدوارم اجرای خوبی از آب درآید. امشب، شب باران عشق است و امیدوارم شما از این اجرا لذت ببرید.

در این اجرا، قطعاتی مانند «ای نام تو بهترین سرآغاز»، «صد دانه یاقوت»، «بازباران»، «بوی ماه مهر»، «مادر من» و«توانا بود هر که دانا بود» براساس فیلم «خواهران غریب» توسط ارکستر نواخته شد. چشم‌آذر در این‌باره نیز توضیح داد:‌ این فیلم برای من خاطرات زیادی دارد که بخشی از آن هم به خسرو شکیبایی مربوط می‌شود.

موسیقی فیلم «قارچ سمی» نیز با سولیستی علی جعفری‌پویان و به یاد درگذشتگان فاجعه منا نواخته شد.

بخش آخر این اجرا نیز به قطعات قدیمی و خاطره‌انگیز چشم‌آذر اختصاص داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین