کد خبر: ۳۲۴۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

واکنش کاخ سفید به صدور حکم جیسون رضاییان

سخنگوی کاخ سفید در اظهاراتی مداخله‌جویانه از روند محاکمه خبرنگار واشنگتن‌پست و دیگر شهروندان آمریکایی محبوس در ایران انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به نوشته روزنامه گاردین، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه در واکنش به صدور حکم جیسون رضائیان، خبرنگار زندانی روزنامه واشنگتن پست در ایران در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد: درباره روند محاکمه جیسون در ایران شفافیت زیادی وجود ندارد.

ارنست به خبرنگاران گفت: دولت آمریکا، گزارشات محکومیت رضائیان را شنیده اما از طریق کانال های رسمی، اطلاعیه ای در این مورد دریافت نکرده است. بنابراین، هیچ اطلاعیه رسمی درباره آن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه روز یک‌شنبه از صدور حکم پرونده جیسون رضاییان خبر داد و گفت: حکم این پرونده صادر شده است. هنوز فرصت برای اینکه به این حکم اعتراض داشته باشند باقی است و به اتمام نرسیده است.

وی افزود:‌ دادگاه منتظر می‌ماند که اگر بعد از اتمام بیست روز به حکم اعتراض نکردند، حکم قطعی شود و اگر به حکم اعتراض شد، قاعدتا به مرجع تجدیدنظر ارسال می‌شود.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوال ایسنا درباره اینکه مفاد حکم پرونده جیسون رضائیان چیست؟ گفت: این فرد محکوم شده، ولی من از جزئیات مفاد حکم اطلاعی ندارم.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین بیان کرد: ناگفته نماند تا زمانی که حکم قطعی نشود، نمی‌توان درباره مفاد آن صحبت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین