کد خبر: ۳۲۵۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

بیانیه باشگاه پرسپولیس/ برای تسلی این زخم که هنوز تازه است، به ورزشگاه بیایید

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران پرسپولیس دعوت کرد، روز جمعه برای همراهی با سرخپوشان و گرامیداشت یاد کاپیتان فقید پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور به هم رسانند.
آفتاب‌‌نیوز : سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به اهمیت و حمایت هواداران در لحظات سخت و تاثیر آن روی تیم، از آنها خواست به یاد هادی نوروزی و در اولین بازی رسمی که پرسپولیس پس از پرواز ابدی کاپیتان فقید خود انجام می‌دهد، در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

در این بیانیه آمده است: کاپیتان پرسپولیس پرواز کرد اما او از میان ما نرفته است. او را در لحظه لحظه‌هایی که پرسپولیس در میادین حاضر خواهد شد، احساس خواهیم کرد. تا پرسپولیس هست، هادی نوروزی هم حضور دارد. تا پرسپولیس نفس می‌کشد، قلب‌ها برای تمام اسطوره‌هایش می‌تپد. برای حسین فکری، مرتضی احمدی، امیر مسعود برومند، پرویز دهداری، منصور امیر آصفی، حمید شیرزادگان، محراب شاهرخی، ناظم گنجاپور، ایرج سلیمانی، صفر ایرانپاک، مجید سبزی، فریبرز مرادی و بسیاری دیگر که بار سفر بستند و همه آنهایی که بودنشان نعمتی برای این فوتبال و باشگاه پرسپولیس است.

روز جمعه بازی با صبای قم، بهانه‌ای است برای با هم بودن برای زنده نگاه داشتن یاد همه آنهایی که نیستند و از آن بالا نگاهش به پرسپولیس است. برای اینکه باز هم داغ از دست رفتن کاپیتان محجوب و جوان پرسپولیس را با هم تسکین بدهیم. برای اینکه باز هم به خانواده‌اش بگوییم چقدر برای ما عزیز بود و کنارشان هستیم. برای هانا که وقتی بزرگتر شد به این همه عزت پدرش افتخار کند، برای هانی که می‌خواهد ببیند آیا گذشت روزها از علاقه‌ها می‌کاهد و یا به آن می‌افزاید.
باز هم پرسپولیس است و هوادارانش. هوادارانی که همشه جاهای خالی را برای این تیم پر کرده‌اند. جای خالی هادی را کسی در تیم پر نخواهد کرد اما اکنون زمانی است که اگر هواداران نباشند، این تیم با تمام بزرگانش، جای خالی خیلی چیزها را احساس خواهد کرد.

جمعه همه به یکدیگر نیاز داریم. برای تسلی بخشیدن زخمی که هنوز تازه است. روز جمعه تک تک بازیکنان پرسپولیس با تمام مشکلات روزهای گذشته، مصمم هستند تا به خاطر هادی، به خاطر قول و قسمی که یاد کرده‌اند و برای شما هوادارانی که مثل همیشه غیر قابل وصف بودید از جان مایه بگذارند. نتیجه بهانه است، آنچه در آن تردیدی نخواهد بود، بازی سیاهپوشان پرسپولیس با تمام وجودشان است اما آنها نیز به شما هواداران نیاز دارند. هیچکس و هیچ چیز مانند حضور پرشور شما نمی‌تواند آنها را برگرداند.

جمعه که بگذرد دیگر باز نخواهد گشت که اگر زمان باز می‌گشت، به قبل از نهم مهر بر می‌گشتیم. روز جمعه کاپیتان هادی قبل از همه در آزادی منتظر است. منتظر همبازیانش، منتظر اینکه هواداران پرسپولیس را بردارند و بیایند که پرسپولیس در شما هواداران خلاصه می‌شود و بس! همانطور که هادی هم هوادار پرسپولیس بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین