کد خبر: ۳۲۵۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
قول عجیب کفاشیان به نماینده تبریز

آیا کمیته اخلاق کفاشیان را احضار می‌کند؟

علی کفاشیان باز یکی از جملاتش را گفته که مصداق بارز جرایم فوتبالی است که اگر در فیفا طرح شده بود می توانست برایش سنگین تمام شود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کفاشیان صبح چهارشنبه به مجلس شورای اسلامی رفته بود تا در کمیسیون فرهنگی بتواند نمایندگان مردم تبریز را راضی کند که سئوال های شان درباره اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران را همین جا به پایان برسانند و پرونده وزیر ورزش به سمت طرح استیضاح در صحن علنی پیش نرود. 

کفاشیان آن طور که مازیار ناظمی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «چانی زنی فوتبالی ها در مجلس برای قانع کردن نمایندگان تبریز. تاج مستندات خوبی آورده بود البته کفاشیان هم به نمایندگان تبریز با شوخی می گفت برای تان جبران می کنیم.»

به گزارش خبرآنلاین، این گفته علی کفاشیان در جلسه رسمی با نمایندگان مجلس، مصداق پرونده هایی است که در فوتبال دنیا به آنها نشانه های match fixing می گویند و پرونده هایش را در کمیته اخلاق به سرعت رسیدگی می کنند. اگر آن طور که مسئول روابط عمومی وزارت ورزش نوشته است، این جمله از زبان رئیس فدراسیون خارج شده باشد، آیا مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این مسئله رسیدگی می کنند؟ البته این کمیته فعلا مسئولی ندارد و اگر هم داشت ، معمولا در این موارد مسئولانش علاقه ای به ورود ندارند و ترجیح شان رسیدگی به مسائل مهمی چون مدل موی بازیکنان است! 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین