کد خبر: ۳۲۵۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰

خاکپور: عملکرد بهتری از سوریه داشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است تیمش در برابر امید سوریه موقعیت‌های بیشتری داشته و عملکرد بهتری از خود نشان داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 "محمد خاکپور" در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و سوریه در فینال رقابت‌های غرب آسیا اظهار کرد: ما این قهرمانی را به یکی از فوتبالیست‌های مطرح‌مان که به تازگی از دنیا رفته است، تقدیم می‌کنیم. علاوه بر این جام قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا را به فرزند مرحوم نوروزی تقدیم می‌کنیم. این قصد را از همان ابتدا داشتیم که جام قهرمانی را به هادی نوروزی تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: به نظر من تیم سوریه خیلی خوب جنگید اما ما تیم منظم و بهتری بودیم. از همان ابتدا که به این تورنمنت آمدیم پیغام صلح را به این رقابت‌ها آوردیم چرا که فکر می‌کنیم صلح می تواند بیشتر مردم را به هم نزدیک کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در پاسخ به اینکه آیا تصور می کنید این پایان خوش می‌تواند شروع خوبی برای رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو باشد، بیان کرد: من هیچ وقت نمی‌بازم. من یا می‌برم یا یاد می‌گیرم. آدم باید بتواند پس از شکست‌ها یاد بگیرد و بداند که هیچ شکستی در کار نیست. ما از ابتدا نیز گفته بودیم این تورنمنت را همانند مدلی برای رقابت‌های انتخابی المپیک می دانیم. مسابقاتی که در ژانویه برگزار می‌شود و با تیم‌هایی که قرار است در این رقابت‌ها بازی کنیم در رقابت‌های غرب آسیا به میدان رفتیم. امیدوارم بتوانیم در رقابت های انتخابی نیز همانند این تورنمنت پایان خوبی داشته باشیم.

وی درباره تیم قطر و همگروهی با این تیم در رقابت‌های المپیک خاطرنشان کرد: ‌آن‌ها امروز خوب کار نکردند و درواقع روز خوبی در این تورنمنت نداشتند اما مطمئن هستم آن‌ها در چند ماه آینده بهتر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، خاکپور همچنین درباره تیم ایران و سازماندهی خوب این تیم بیان کرد: ما همواره در حال آموزش هستیم و تلاش می کنیم هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیریم و دیدید که در فینال بهترین عملکرد را داشتیم علاوه بر این به تیم سوریه تبریک می‌گوییم که بازی خوب و عادلانه‌ای برگزار کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین