کد خبر: ۳۲۵۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

انتقاد کاشانی از استعفای خاکپور/رفتارش پسندیده نیست؛ به زور او را نگه نمی داریم!

خبرگزاری ایسنا در گفت و گویی با حبیب کاشانی از قول مدیر تیم امید آورده است که محمد خاکپور اگر استعفاء د اده باشد ، به زور در تیم ملی نگه داشته نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حبیب کاشانی، در حاشیه مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیم ‌امید، اظها‌ر کرد: من این قهرمانی را به همه مربیان، ملت ایران و زحمت‌کشان تبریک می‌گویم. به‌ هر‌ حال دیروز برایمان تمام شد و توانستیم قهرمان غرب آسیا شویم. باید به دنبال قهرمانی‌های بیشتر از این باشیم. باید مقابل پنج تیم از تیم‌هایی که در غرب آسیا حضور داشتند در مرحله نهایی هم به میدان برویم. این مسابقات ارزیابی خوبی بود برای تشخیص نقاط قوت و ضعف‌مان.

او ادامه داد: ما هفت الی هشت بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار نداریم. تیم‌های دیگر هم شرایط ما را داشتند. به اعتقاد من این مسابقات بازی تدارکاتی خوبی برای ما محسوب می‌شود و امیدوارم که بدون غرور کار را جلو ببریم تا در آینده بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم. باید بدانیم که قهرمانی و حضور در المپیک بسیار شیرین است. حال که به مقام قهرمانی در غرب آسیا رسیده‌ایم امیدوارم که با صعود به المپیک کام مردم شیرین‌تر شود.

کاشانی درباره برنامه آینده تیم ‌ملی امید هم، گفت: آن چیزی که حرف اول را در فو‌تبا‌ل می زند بر‌نامه‌ریزی است. ما ان‌شا‌ء‌الله اردویی در آبان ماه در کشور امارات برگزار می‌کنیم و بناست با استرالیا و یا اردن دو بازی تدارکاتی برگزار کنیم. این اردو از پانزدهم تا بیست و ششم آبان زمانی که لیگ تعطیل است برگزار خواهد شد. در آذر ماه هم به کشور ترکیه می‌رویم تا اردویی را در این کشور برگزار کنیم. در نظر داریم با ازبکستان و یا ترکیه هم در این اردو بازی دوستانه‌ای را برگزار کنیم. ان‌شا‌ء‌الله اواخر آذر ماه هم یک بازی تدارکاتی را با یکی از تیم‌های آسیای شرقی ترجیحا کره شمالی برگزار کنیم تا ان‌شا‌ء‌الله بتوانیم با بازی‌های تدارکاتی که انجام می‌دهیم برای حضور در مقدماتی بازی‌های المپیک آماده شویم.

کاشانی در پایان در پاسخ به این سوال  که آیا حمایت‌های لازم از این تیم صورت می‌گیرد و یا این که مشکلات بازیکنان سرباز حل شده است یا خیر؟ توضیح داد: طبیعتا مشکل ما به حداقل رسیده است. فقط یک بازیکن به نام عبدالله زاده مشکلات سربازی دارد که آن هم امیدواریم هر‌ چه‌ سریع‌تر حل شود. با سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم را انجام داده ایم و در این سفر هم که به قطر رفتیم چند بازیکن همچون اخباری و ثاقبی از بازیکنان سرباز تیم ما محسوب می‌شوند، اما امیدواریم با حضور عبدالله زاده تیم ما تقویت شود. طبیعتا در تلاش هستیم که این هماهنگی را با ستاد کل نیروهای مسلح انجام دهیم تا مجوز آنها صادر شوند تا بتوانند در بازی‌ها حضور یابند.

حبیب کاشانی همچنین پس از استعفای محمد خاکپور در این رابطه، گفت: من هنوز با خاکپور صحبتی نکرده‌ام. به من درباره استعفایشان چیزی نگفته‌اند. همه من را می‌شناسند و من اهل دروغ نیستم. تا به این لحظه آقای خاکپور درباره استعفای خود صحبتی با من نکرده‌اند. اگر این واقعیت داشته باشد اینجا محلی برای بروز ناراحتی نیست. وظیفه ما این است که مردم را خوشحال کنیم. رفتار آقای خاکپور به اعتقاد من پسندیده نیست. خاکپور از سوی فدراسیون فو‌تبا‌ل به عنوان سرمربی انتخاب شده است. باید فدراسیون فوتبال بیایند و دلایل استعفای خود را مطرح کند و بعد درباره آن تصمیم بگیریم. شاید خاکپور نخواهد با فدراسیون فو‌تبا‌ل و تیم ‌ملی امید کار کند. ما به نظر او احترام می گذاریم اما حق من این است که حال که تیم ‌ملی امید به قهرمانی رسیده است و مردم خوشحال هستند حداقل امروز روزی نبود که استعفای ایشان مطرح می‌شد.

او ادامه داد: اگر استعفای خاکپور واقعیت داشته باشد در کمیته‌ فنی مطرح می شود و بعد درباره آن تصمیم گیری خواهد شد. به هر دلیلی هم هر کسی که مایل نباشد با تیم ‌ملی کار کند نمی‌شود که او را به زور نگه داشت. خاکپور برای تیم ملی امید زحمت کشیده و ما احترام زیادی برای او قائل هستیم. اما شاید واقعا نخواهد با ما کار کند، ولی واقعیت این است که من با خاکپور حتی خداحافظی هم نکرده‌ام چه برسد که بخواهم استعفای او را بشنوم.

حبیب کاشانی درباره این که محمد مایلی کهن اعلام کرده که حمایت‌های لازم از تیم ‌ملی امید صورت نگرفته و خاکپور به همین خاطر استعفا داده است، خاطر‌ نشان کرد: تیم ملی امید کاملا حمایت می‌شود، زیرا تیم ما از سال گذشته تا به امروز قریب به 20 الی 25 بازی انجام داده است و حمایت‌های کامل از آنها صورت گرفته است. شما بازیکنان را ببینید که چقدر برای تیم زحمت می‌کشند. خدماتی که ما به تیم ‌ملی امید دادیم واقعا بی‌نظیر است. حال اگر آقای خاکپور انتظار دارد که رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل به استقبال بیاید آن بحث دیگری است. ما ادعا می‌کنیم 20 الی 25 بازی برگزار شده است و تورنمنت‌های مختلف هم حضور داشته است. ما طوری عمل کردیم که تیم ‌ملی در حال‌ حاضر مشکل خروج از کشور را ندارد و هیچ گونه مشکلی هم از نظر تغذیه و اردوهای تدارکاتی نداریم. ما مدیون خدمات آقای خاکپور هستیم، ولی بنا نداریم به هر دلیلی کام مردم را تلخ کنیم. به نظرم خاکپور می‌آمد و در همان جایی که حکم سرمربیگری‌اش را گرفت بحث استعفا را مطرح می‌کرد و صحبت می‌کرد‌ند و به جمع بندی نهایی می‌رسیدیم. به‌ هر‌ حال چون با ایشان صحبتی نکرده‌ام نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی در این باره داشته باشم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین