کد خبر: ۳۲۵۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

اتفاقی که شاید باعث شود توپ طلا به کسی غیر از رونالدو و مسی برسد

رابرت لواندوفسکی در دور انتخابی یورو 2016 از خود آماری خیره کننده به نمایش گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 رابرت لواندوفسکی، نامی که این روز ها دهان به دهان می چرخد و خیلی سر زبان ها افتاده است. اگر تا پیش از این از لواندوفسکی به عنوان مهاجم تیم دوست داشتنی یورگن کلوپ یعنی دورتموند نام برده می شد، حالا همه از هنرنمایی های فردی او در بایرن متحیر شده اند.

هنرنمایی هایی که گاه فقط در 9 دقیقه انجام می شود. 9 دقیقه ای که با 4 گل می تواند باخت را با برد عوض کند. در چند ماه اخیر عملکرد او انقدر خوب بوده که خیلی ها را به این فکر بیندازد که شاید امسال نوبت او باشد که توپ طلا را از مسی یا رونالدو بگیرد. البته که خیلی ها هم این اتفاق را بعید می دانند و اعتقاد دارند RL9 نیاز به فرصت برای دریافت توپ طلا دارد.

دور انتخابی یورو 2016 که با صعود لهستان همراه بود برای لواندوفسکی فوق العاده گذشت و بدون شک او اصلی ترین عامل رسیدن تیمش به فرانسه بود. لواندوفسکی در این مسابقات با 13 گل آقای گل دور مقدماتی شد و علاوه بر این از سوی یوفا بهترین بازیکن این مسابقات هم اعلام شد. مهاجم تیم ملی لهستان با این 13 گل با رکورد دیوید هیلی مهاجم ایرلند شمالی در مسابقات مقدماتی یورو 2008 برابری کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ با وجود این عملکرد بسیار خوب شاید احتمال حضور او در جمع نامزد های نهایی دریافت توپ طلا بالا رود اما برای اینکه ببینیم او موفق به کسب این عنوان می شود یا نه، باید صبر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین