کد خبر: ۳۲۵۲۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶

انتقاد شدید فرکی از کی‌روش، مایلی کهن و خاکپور!

سرمربی باشگاه سپاهان گفت: من تلاش کرده‌ام صبور و خونسرد باشم، اما دیگران رعایت حال ما را نمی‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان مشهد حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود. 

حسین فرکی در مورد محرم نویدکیا گفت: «در اولین  روز محروم، نویدکیا بازگشت و من از این اتفاق بسیار خوشحالم. حالا اگر سوالی دارید می‌توانید از خود او بپرسید. من همان اعتقادی که از اول به محرم داشتم، هنوز هم دارم. حالا دیگر شایعات تمام شده و حاشیه‌ها از تیم دور می‌شوند. درست است او به تمرینات اضافه شده است، اما فردا از او استفاده نخواهیم کرد.»

به گزارش  خبرآنلاین؛ او در رابطه این بازی گفت: «سیاه‌جامگان تیم خوبی است و پس از سال‌ها به لیگ برتر بازگشته است. ما تمام بازی‌های آن‌ها، به خصوص 4 بازی آخر این تیم را آنالیز کرده‌ام. از اول فصل سه مربی عوض کرده‌اند و امیدواریم با توجه به شرایط، بتوانیم با 3 امتیاز برگردیم.»

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد غایبان تیمش با انتقاد شدید از مربیان تیم های امید و بزرگسالان گفت: «وریا غفوری در تیم ملی مصدوم شد و الان جایش در تیم ملی خالی است. علی کریمی و حسین فاضلی،  قرار بود بیستم به جمع ما اضافه شوند، اما بیست و سوم ساعت 4 بعد از ظهر به اصفهان رسیدند. می‌شد برنامه بهتری ریخته شود تا تیم‌ها آسیب کمتری ببینند. من صبور بوده‌ام و چیزی نگفته‌انم، اما برخی رعایت حال ما را نمی‌کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین