کد خبر: ۳۲۵۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

ستاره تیم ملی در آلمان دلتنگ کاشان شده است!

هافبک تیم فرانکفورت آلمان از روزگارش در آلمان می گوید و به نظر می رسد هنوز نتوانسته خودش را با تنهایی و زندگی در غربت وقف دهد.
آفتاب‌‌نیوز : احسان حاج صفی این روز ها در فرانکفورت است و در بوندسلیگای دو بازی می کند.او با شروع لیگ پانزدهم در ترکیب سپاهان درخشید و توانست در چهار بازی سه گل به ثمر برساند. حاج صفی با بازی های خوبش توانست در همان هفته های ابتدایی سپاهان را صدر نشین کند.

احسان پیش از این در تیم ملی و جام ملت های آسیا هم جزو بهترین بازیکنان ایران بود و همین بازی های خوب حاج صفی باعث تا او مورد توجه تیم های اروپایی قرار بگیرد. مدافع تی ملی لیگ آلمان و تیم فرانکفورت را انتخاب کرد و به این تیم ملحق شد. او خیلی زود توانست خود را در ترکیب تیمش جای دهد اما شرایط بوندسلیگا با لیگ برتر ایران زمین تا آسمان فرق می کند و نتوانست بازی های خوبش در سپاهان را برای فرانکفورت تکرار کند. احسان در بازی با عمان در پست دفاع چپ قرار گرفت که نتوانست مثل همیشه باشد اما در بازی با ژاپن یک خط جلو تر و در پست تخصصی اش بازی کرد و توانست بدرخشد.

حاج صفی این روزها در آلمان تنهاست و به نظر می رسد هنوز نتوانسته با تنهایی و زندگی در غربت کنار بیاید.او که اهل کاشان است عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد و شعری از سهراب سپهری نوشت : « اهل کاشانم،روزگارم بد نیست،تکه نانی دارم خرده هوشی سر سوزن ذوقی،مادری دارم بهتر از برگ درخت،دوستانی بهتر از آب روان و خدایی که در این نزدیکی است.لای این شب بوها و پای آن کاج بلند.....سهراب سپهری»

حاج صفی امروز در مصاحبه‌ای با ورزش سه درباره بازگشت نویدكیا گفت: «حضور نویدکیا برای سپاهان یک نعمت است. او بزرگ تیم است و بازگشتش به تمرین ها می تواند عاملی باشد برای بالا رفتن انگیزه بازیکنان و پیش گرفتن روندی موفق. راستش را بخواهید بازگشت محرم بهترین خبری بود که در روزهای اخیر شنیدم و امیدوارم که او در کنار کادر فنی و بازیکنان سپاهان بتوانند نتایجی درخشان کسب کنند و عنوان قهرمانی لیگ را بدست بیاورند.»

او درمورد حضور در اف اس وی فرانکفورت هم گفت: «اینجا فوق العاده است. از نظر فوتبالی در سطحی بالا و بازی هایی که همگی سخت هستند. من هم از روز اولی که به فرانکفورت آمدم سعی کردم خوب تمرین کنم و تمام انرژی ام را بگذارم تا به ترکیب برسم. خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد. خوب تمرین کردم و چون مربی هم روی من شناخت داشت و با تحقیق جذبم کرده بود، به ترکیب رسیدم و برای این تیم بازی کردم.تلاشم را می کنم تا همیشه در ترکیب بمانم و برای اف اس وی فرانکفورت یک بازیکن موثر باشم. بخصوص برای بازی فردا مقابل نورنبرگ که حساس است و البته در خانه حریف برگزار می شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین