کد خبر: ۳۲۵۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صبا

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم در نیمه نخست با شکست سرخپوشان همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز : دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که قرار بود از ساعت 18:24 امروز (جمعه) آغاز شود، با شش دقیقه تأخیر و از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست این دیدار را پرسپولیس با یک گل واگذار کرد.

محمد قاضی در دقیقه 19 و روی یک ارسال دروازه پرسپولیس را باز کرد.

برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، علی علیپور، رضا خالقی‌فر و مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار داد.

حامد لک، قاسم دهنوی، ماچادو، ابوالفصل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، محمد قاضی، محمدامین آرام‌طبع، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد اوسانی، فرشید باقری، هاشم بیک‌زاده هم 11 بازیکن اصلی صبای قم را تشکیل می‌دادند.

دقیقه 3: رضا خالقی‌فر وارد محوطه جریمه صبای قم شد و در حالی که موقعیت خوبی برای گلزنی و گل ساختن داشت، اما پاس اشتباهی داد تا این موقعیت به هدر برود.

دقیقه 4: هاشم بیک‌زاده به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و سامان آقازمانی جای او را در ترکیب صبا گرفت.

دقیقه 19: صبای قم روی یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ صاحب موقعیت خوبی شد که این موقعیت پس از ارسال روی دروازه، توسط محمد قاضی وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 27: مهدی طارمی در موقعیت خوبی وارد محوطه جریمه صبا شد که پس از برخورد با حامد لک این موقعیت از دست رفت. البته مهاجم پرسپولیس معتقد بود که دروازه‌بان صبا روی او خطا کرده است.

دقیقه 33: ارسال خوب خالقی‌فر روی دروازه صبا با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: سامان آقازمانی با کارت زرد داور جریمه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین