کد خبر: ۳۲۵۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

تساوی پرسپولیسِ برانکو با صبای دایی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران از ساعت 18:24 در ورزشگاه آزادی میزبانی صبای قم بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل صبا را در این دیدار محمد قاضی در دقیقه 21 به ثمر رساند و گل پرسپولیس را هم مهدی طارمی در دقیقه 85 به ثمر رساند. او بعد از این گل به سبک هادی نوروزی شادی کرد و پسر کاپیتان مرحوم سرخها را در آغوش گرفت.

نیمه اول

در آغاز بازی، دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و فرصت‌های کمی روی دروازه‌ها خلق کردند. در اکثر دقایق توپ در میانه‌های میدان در جریان بود اما روی یکی، دو صحنه هم پرسپولیسی‌ها و هم صبایی‌ها می‌توانستند روی دروازه‌ها خطرآفرین شوند که با بی‌دقتی مهاجمان این اتفاق رخ نداد.

دقایق حساس نیمه نخست

دقیقه 2: محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس حرکت خوبی را از سمت چپ انجام داد و وارد محوطه جریمه صبا شد. اما پاس به بیرون او را فرشاد باقری مدافع صبا به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: مدافعان پرسپولیس سمت راست محوطه جریمه خود روی مهاجم صبا مرتکب خطا شدند که جلال‌الدین علی محمدی با استفاده از این ضربه، یک سانتر زیبا روی دروازه پرسپولیس فرستاد و محمد قاضی با استفاده از بی‌دقتی مدافعان پرسپولیس به راحتی دروازه این تیم را باز کرد.

دقیقه 31: قاضی یک بار دیگر می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند. او پشت محوطه جریمه این تیم صاحب یک فرصت خوب شوت‌زنی شد اما ضربه‌ پای راستش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: مهدی طارمی روی ارسال رضا خالقی فر که از سمت چپ انجام شد، فرصت خوبی برای باز کردن دروازه صبا به دست آورد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

اما در آغاز نیمه دوم دو تیم بازی زیباتری را نسبت به نیمه نخست به نمایش گذاشتند اما پرسپولیسی‌ها با طراحی حملاتی روی دروازه صبا خطرآفرین شدند و توانستند چند فرصت خوب روی دروازه حریف خلق کنند و حتی یک بار تیر دروازه حریف را نیز به لرزه درآوردند.

دقایق حساس نیمه دوم

دقیقه 46: مهدی طارمی در همان دقایق اولیه نیمه دوم درون محوطه جریمه صبا فرصتی برای باز کردن صبا به دست آورد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: روی ارسال خوبی که از سمت چپ محوطه جریمه صبا انجام شد، مهدی طارمی این فرصت را داشت که با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند اما ضربه سر مهاجم جوان پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 59: پرسپولیسی‌ها که بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند،‌حملاتی را درون محوطه جریمه حریف طراحی کردند و در شلوغی محوطه جریمه علی علیپور با یک ضربه آکروباتیک دروازه صبا را هدف قرار داد اما ضربه این بازیکن هم به بیرون رفت.

دقیقه 65: در حالی که مهدی طارمی درون محوطه جریمه صبا صاحب توپ شده بود با یک پاس به عقب احمد نوراللهی را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد اما ضربه این بازیکن هم راهی به دروازه نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: رضا خالقی فر پشت محوطه جریمه صبا فرصتی برای شوت‌زنی به دست آورد و با یک ضربه زیبا دروازه صبا را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن به دیرک افقی دروازه برخورد کرد.

دقیقه 72: مهدی طارمی حرکت زیبایی را به سمت محوطه جریمه صبا انجام داد و در نهایت مدافعان صبا روی او مرتکب خطا شدند. طارمی با استفاده از این ضربه ایستگاهی، دروازه حریف را نشانه گرفت اما با عکس‌العمل خوب حامد لک، مواجه شده و توپش راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 74: باز هم مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه با یک ضربه زیبا قصد داشت دروازه حریف را باز کند اما این بار هم با واکنش خوب حامد لک مواجه شد.

دقیقه 82: روی پاس خوب احمد نوراللهی، رامین رضاییان درون محوطه جریمه صبا فرصتی برای باز کردن دروازه این تیم به دست آورد اما ضربه این بازیکن هم پس از برخورد به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 85: پس از سانتر رامین رضایین، مهدی طارمی توانست با پشت سر گل تساوی پرسپولیس را وارد دروازه صبا کند. او پس از این گل به سبک هادی نوروزی خوشحالی کرد و با در آغوش گرفتن هانی نوروزی، این گل را به کاپیتان سابق سرخها تقدیم کرد.

پس از این دقیقه بازیکنان دو تیم بازی خشنی انجام دادند که در یکی از این صحنه‌ها درگیری لفظی نورمحمدی و دهنوی باعث اخراج هر دو بازیکن شد.

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محمد انصاری، رضا خالقی‌فر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، علی علی‌پور (جری بینسون، 68)، محسن مسلمان (مهرداد کفشگری، 77). سرمربی: برانکو ایوانکوویچ.

ترکیب تیم فوتبال صبای قم:

حامد لک، ابوالقاسم دهنوی، فیلیپ خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیر حسین صادقی، محمد قاضی، محمد امین آرام‌طبع، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی (عبدالکریم اسلامی، 61)، فرشید باقری، هاشم بیک‌زاده (سامان آقازمانی، دقیقه 2).

سرمربی: علی دایی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین