کد خبر: ۳۲۵۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

روی خوش پاییز به البرز /هشدار درباره باد شدید و سیلاب

پاییز از عصر جمعه روی خوش خود را به استان البرز نشان داد اما گسترش طراوت پاییزی با هشدار درباره احتمال وزش باد شدید و سیلاب و آبگرفتگی برخی معابر استان همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی استان البرز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: با نفوذ زبانه پرفشار به سواحل شمالی کشور و گذر موج تراز میانی جو در استان البرز از عصر جمعه افزایش ابر، وزش باد و در برخی ساعات بارش باران را در بسیاری از مناطق استان داشته ایم. 

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود بروز رعد و برق، وزش باد شدید تا سرعت 50 کیلومتر بر ساعت و در برخی ساعات گرد و خاک و درجاده های کوهستانی نظیر جاده چالوس و طالقان مه غلیظ دور از انتظار نیست. 

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه نیز با نفوذ جریانات شمالی کاهش 6 درجه ای دما در برخی از مناطق استان از جمله کرج را شاهد خواهیم بود. 

وی افزایش ابر و بارش باران و رعد و برق را از پدیده های دو روز آینده در استان البرز دانست و گفت: پیش بینی می شود که با افزایش باران در پاره ای مناطق آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل های استان را شاهد باشیم. همچنین در این مدت به دلیل سرعت وزش بادهای لحظه ای شدید، احتمال برخی خسارات به تاسیسات وجود دارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین