کد خبر: ۳۲۵۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

قاتل مسلح خانواده خود را گروگان گرفت

با تلاش تیم‌های ویژه عملیات و کارآگاهان تخصصی پلیس سیستان و بلوچستان فرد مسلحی که پس از ارتکاب قتل، سه تن از اعضای خانواده خود را به گروگان گرفته بود در شهرستان سرباز دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی تیراندازی مرگبار فرد جوانی که در یکی از خیابان‌های شهرستان سرباز به وقوع پیوست پیگیری این پرونده به طور جدی در دستور کار پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت. 

سردار رحیمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با بررسی‌های میدانی از صحنه وقوع جرم و انجام تحقیقات محلی و اشراف اطلاعاتی عامل تیراندازی فوق را که در خانه‌ای در منطقه پیشین شهرستان سرباز مخفی شده بود شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، افزود: با شناسایی دقیق محل اختفای متهم بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس به منطقه اعزام شده و محل مورد نظر را تحت کنترل خود درآوردند.

  وی گفت: قاتل مسلح با توجه به تنگ شدن عرصه بر خود، سه تن از اعضای خانواده خود را برای فرار به گروگان گرفت ولی با اقدامات فنی و تخصصی پلیس پس از 6 ساعت مأموران پلیس ضمن دستگیری فرد متهم گروگان‌ها را نیز آزاد کردند. 

به گزارش ایران، این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران در بازرسی از محل اختفای متهم یک قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه را پیدا کردند.  سردار رحیمی تأکید کرد: پلیس با اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه حضور به مخلان امنیت و هنجارشکنان را نخواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین