کد خبر: ۳۲۵۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

سخنرانان اجلاس امنیتی مونیخ در تهران

در کنفرانس مقدماتی اجلاس امنیتی مونیخ که صبح امروز قرار است در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه برگزار شود وزرای خارجه ایران، آلمان، عمان، لبنان و... سخنرانی خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
این نشست تا بعد از ظهر امروز در چندین پنل برگزار خواهد شد و در پنلی که مربوط به توافق هسته‌ای ایران است علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، هلگا اشمید معاون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سیدعباس عراقچی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در جلسه سخنرانی وزرا فرانک والتر اشتاین مایر، محمد جواد ظریف، یوسف بن علوی،‌جبران باسیل وزرای خارجه ‌آلمان، ایران، عمان و لبنان سخنرانی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این کنفرانس بعد از صرف ناهار نیز ادامه خواهد داشت که در پنل‌های بعدازظهر افرادی چون سیدکمال خرازی، علی اکبر صالحی، امیرحسین زمانی‌نیا، رئیس مجلس عراق، وزیر امور خارجه سابق یمن، علی شمخانی و تعدادی دیگر از مقامات خارجی شرکت کننده در این اجلاس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

از جمله دستور کارهای دیگر این نشست آینده منطقه و امنیت بین‌الملل، همچنین توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی در منطقه و جایگاه ایران در بین همسایگانش است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین