کد خبر: ۳۲۵۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

ابراز بی اطلاعی دادستان کرج ازدستگیری دلال فوتبالی در ورزشگاه انقلاب

مسئول کمیته صیانت از اخلاق فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته در گفت وگو با برخی رسانه ها از دستگیر شدن یکی از دلالان سرشناس فوتبال کشور در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی باغستان کرج خبر داده بود که دادستان کرج و مدیر مجموعه ورزشی انقلاب از این موضوع ابراز بی اطلاعی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام علیپور مسئول کمیته صیانت از اخلاق فدراسیون فوتبال مدعی شده بود این دلال با یکی از تیم های کرجی در ارتباط بوده که در لیگ های پایین تر عضویت داشته اند. 

برای صحت و سقم این خبر با دادستان استان البرز و مدیر مجموعه انقلاب اسلامی کرج به صورت تلفنی گفت وگو کردیم که هر دو آنان از دستگیری دلال با سابقه در کرج اظهار بی اطلاعی کردند. 

دادستان کرج در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تا به امروز پرونده ای درخصوص دستگیری دلال سرشناس فوتبال در دادسراهای استان البرز تشکیل نشده است. 

به گزارش ایرنا، حاجی رضا شاه کرمی گفت: من از این موضوع بی خبر هستم و اطلاعی از صحبت های حجت الاسلام علیپور مسئول کمیته صیانت از اخلاق فدراسیون فوتبال در این خصوص ندارم. 

مدیر مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج نیز در گفت وگو با ایرنا افزود: آقای علیپور در صحبت های خود بیان کرده اند چهارشنبه هفته گذشته یکی از دلالان معروف و با سابقه فوتبال ایران در این مجموعه دستگیر شده است که با قاطعیت می گویم چنین اتفاقی در این مجموعه رخ نداده است. 

محسن جمالپور گفت: در یک سالی که بنده مدیریت این مجموعه را بر عهده دارم چنین اتفاقاتی رخ نداده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین