کد خبر: ۳۲۵۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

الأهلی با گل جباری از شکست گریخت

الأهلی در ادامه روند ضعیف خود درفصل جاری لیگ ستارگان قطر شکست را در دقایق پایانی با تساوی عوض کرد.جباری در آخرین ثانیه های بازی از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد تا این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته پنجم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار آغاز شد. در حساس ترین بازی الریان صدرنشین در ورزشگاه خانگی الخور به میدان رفت و توانست با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد تا با 15 امتیاز به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

در دیگر دیدار برگزار شده الأهلی میزبان الخریطیات بود که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک به سود الخریطیات بود اما با گلی که جباری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الکاس قطر، مجتبی جباری و پژمان منتظری دو بازیکن ایرانی الأهلی در این دیدار در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفتند و 90 دقیقه بازی کردند.

در ادامه هفته پنجم لیگ ستارگان قطر امشب دو دیدار دیگر برگزار می شود که در حساس ترین بازی مسیمیر در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ام صلال می رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین