کد خبر: ۳۲۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۴۳

میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی در نیمه سال جاری35 تا 40 درصد بوده است

آفتاب‌‌نیوز : عادل آذر عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام این مطلب تصریح کرد: بر اساس گزارش عملکرد شش ماه بودجه سال 84 بسیاری از پروژه‌های عمرانی از برنامه زمان بندی شده خود عقب افتاده است و این موضوع از نظر ما دلایل قانع‌کننده نیست. 

وی با بیان اینکه بخشی از دلایل تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی به دلیل عدم صدور مجوز فایناس و انتشار اوراق مشارکت صورت گرفت اظهار داشت: مشکل صدور مجوز برای انتشار اوراق مشارکت و فایناس که از سوی شورای نگهبان ایراد گرفته شد، در نهایت پس از تصویب اخیرا از سوی دولت در دستور کار قرار گرفته است. 

نماینده دهلران این بخش از عملکرد پروژه‌های عمرانی را صفر اعلام کرد و گفت: حل این مشکل در صدور مجوز برای انتشار اوراق مشارکت تا حدودی مشکل حل شده است. 

عادل آذر همچنین با اشاره به گزارش عملکرد تبصره‌های بودجه از سوی دستگاه‌های دولت عنوان کرد: عمده‌ترین دلایلی که در جلسات اخیر کمیسیون برنامه و بودجه برای عدم تحقق زمان‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی مطرح می‌شود، کسری بودجه است. 

وی اظهار داشت: در کنار این موضوع کندی رد و بدل کردن موافقتنامه‌های مربوط به این پروژه‌ها با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و همچنین تغییر و تحولات به بهانه تغییر دولت و مدیران نیز از دیگر دلایل این موضوع مطرح می‌شود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین