کد خبر: ۳۲۵۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

«اسراء عابد» قربانی سبک جدید اعدام+تصاویر

چندی است انتشار فیلم محاصره و مورد هدف قرار دادن «اسراء عابد» از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی، این زن فلسطینی را به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت زنان مسلمان مطرح کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : چندی پیش اسراء عابد زن جوان فلسطینی با حجاب خود در برابر سربازان جنایتکار و تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی ایستاد و آنان به وی در حالی که فریاد الله اکبر سر می‌داد شلیک کردند.

فیلم منتشر شده از این واقعه در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد این زن جوان فلسطینی بدون دفاع در محاصره سربازان رژیم صهیونیستی قرار گرفته و در کمال خونسردی مورد هدف نظامیان رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد.

بعد از این واقعه اسراء عابد به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت در حفظ حجاب در افکار عمومی جهان مطرح و در هفته گذشته فیلم، تصاویر و مطالب مرتبط با وی به عنوان یکی از مطالب مهم در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

تصاویری که رسانه‌های غربی از انتشار آن سر باز می‌زنند فقط از طریق شبکه‌های اجتماعی مخابره می‌شود و مدعیان مدافع حقوق زنان نیز حرفی از اسراء عابد به میان نمی‌آورند.

به گزارش فارس، برخی حفظ حجاب را دلیلی برای حمله به «اسرا عابد» دانستند و او را به عنوان نماد ایستادگی یک زن مسلمان مورد تحسین قرار دادند.

 

برخی نیز بر این موضوع تأکید کردند که: «بسیاری از ما فراموش کردیم برادران و خواهران خود را...»

 

عده‌ای نیز با انتشار تصویر زیر با این زن فلسطینی هم صدا شدند و اعلام کردند: «اسراء عابد» بدون دلیل مورد حمله قرار گرفته است؛ ما همه «اسراء عابد» هستیم.

 

 

برخی تنها در یک جمله بهشت را از آن او دانستند.

 

در زیر برخی از نظرات کاربران را می‌خوانید:

-خواهر تو سزاوار بهشتی.

-او برهنه نیست و یک زن محجبه است برای همین رسانه‌ها به وی اهمیت نمی‌دهند.

-شرم بر ما!

-دختر فلسطینی مورد حمله ارتش اسرائیلی.

 

-همین یک کلمه: «صهیونیست».

-بهشت برای اوست انشاالله.

 

-بهشت در انتظار اوست.

-تو سزاوار بهشتی ...

-ما تو را دوست داریم.

 

 «اسراء عابد» زن جوان فلسطینی 17 مهر در منطقه العفوله در سرزمین‌های اشغالی از نزدیک هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
ما همه فلسطینی هستیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین