کد خبر: ۳۲۵۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

محاکمه خارج از نوبت «شیاطین پایتخت»

فرهاد و سعید 25 و 21 ساله در آخرین مرحله بازجویی‌ها به ربودن 17 زن و دختر و سرقت پول و طلاهای آنان در یک توطئه شیطانی اعتراف کردند و با توجه به جرم سیاهشان پرونده‌شان به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
آفتاب‌‌نیوز : «شیاطین پایتخت» که 17 زن و دختر مسافر را تسلیم نیت شوم خود کرده‌اند، خارج از نوبت در دادگاه جنایی محاکمه خواهند شد.

روزنامه ایران با اعلام این خبر، نوشت: پسری افیونی سوار بر خودروی پدر و با همدستی دوستش در خیابان‌های تهران پرسه می‌زد و به شکار زنان می‌پرداخت. این سناریوی هولناک از 6 فروردین سال جاری با شکایت دختر 22 ساله‌ای که در میدان هفت تیر طعمه دو شیطان شده بود، روی میز بازپرس جنایی تهران قرار گرفت و خیلی زود ابعاد گسترده‌تری پیدا کرد و هنوز یک هفته نگذشته بود که زن دیگری از سوی سرنشینان ارابه شیطان شکار شد.

تحقیقات پلیسی نشان داد اقدامات سیاه این دو مرد سریالی است و آنها بدون ترس و بسیار سازمان‌یافته زنان را به دام می‌اندازند. در حالی که پلیس به این باور رسیده بود با مجرمان حرفه‌ای مواجه است، چهره یکی از این شیاطین در آلبوم افیونی‌های سابقه‌دار پیدا شد. همین سرنخ کافی بود تا پس از چند عملیات ویژه هر دو مرد خطرناک دستگیر شده و در بازجویی‌ها به شکار 8 زن و دختر مسافر اعتراف کنند اما این پایان ماجرا نبود، چراکه با انتشار تصاویر دو شیطان در جراید، 9 زن جوان دیگر به پلیس مراجعه کرده و فاش ساختند آنها نیز در دام شیاطین افتاده‌اند.

یکی از این زنان گفت: برای خرید مانتو به میدان هفتم تیر رفتم، پس از خرید می‌خواستم به خانه بروم. وقتی کنار خیابان منتظر تاکسی بودم، خودرویی خاکستری با شیشه‌های دودی جلوی پایم توقف کرد. دو پسر جوان سرنشینان آن بودند، من هم سوار شدم. در بین راه راننده تغییر مسیر داد، اعتراض کردم. ناگهان پسری که در صندلی جلو نشسته بود به عقب آمد و با چکش و فندک روشن مرا تهدید به مرگ کرد. سپس پول و طلاهایم را از من گرفت و آنها با تهدید چاقو مرا تسلیم خواسته‌های شومشان کردند.

فرهاد و سعید 25 و 21 ساله در آخرین مرحله بازجویی‌ها به ربودن 17 زن و دختر و سرقت پول و طلاهای آنان در یک توطئه شیطانی اعتراف کردند و با توجه به جرم سیاهشان پرونده‌شان به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

بر اساس این گزارش، قاضی اصغرزاده رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران و دو قاضی مستشار بة‌زودی خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین