کد خبر: ۳۲۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

واکنش تند برانکو به محرومیت سوشا/ نورمحمدی را هم تا آخر فصل محروم کنید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید انتظار دارد رضا نورمحمدی هم تا انتهای فصل محروم شود.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار پرسپولیس مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانم درباره وضعیت تیمم صحبت کنم. باید فردا بعدازظهر ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا بازیکنی از تیمم محروم می‌شود یا خیر.

او درباره محرومیت سوشا مکانی که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده است گفت: این محرومیت کاملا غیر عادلانه و غیر قانونی اعمال شده است. برای اولین بار است که در دنیا یک بازیکن به خاطر یک مسئله کوچک دو بار جریمه می‌شود و این بدترین حالت ممکن است. هیچ کس تا به حال نبوده که به خاطر یک اتفاق کوچک هم کارت زرد بگیرد و محروم شود و هم بعد از آن کمیته انضباطی او را محروم کند.

برانکو ادامه داد: نمی‌دانم باید از چه طریقی اعتراض کنم اما این را می‌دانم که باشگاه و همین طور محمود خوردبین به عنوان سرپرست باید هرچه سریع‌تر نسبت به این موضع‌گیری‌ها اقدامی کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرکت رضا نورمحمدی در پایان دیدار صبا و پرسپولیس هم گفت: رضا نورمحمدی در پایان دیدار ما مقابل صبا درگیری کوچکی با یکی از بازیکنان حریف داشت حال اگر به خاطر این درگیری کوچک او را تا انتهای فصل محروم کنند غافلگیر نمی‌شویم، پس او را هم محروم کنید. چون در فدراسیون و کمیته انضباطی اتفاقاتی رخ می‌دهد که همیشه علیه تیم ماست. او و بازیکن حریف هیچ کاری انجام ندادند بلکه یک درگیری ساده با هم داشتند ولی داور به راحتی آن‌ها را اخراج کرد.

برانکو ا دامه داد: از ابتدای فصل متوجه شدم که همه چیز در فدراسیون فوتبال علیه من است اما واقعیت این است که دود این درگیری‌ها به چشم بازیکنان من می‌رود و باعث می‌شود آن‌ها محروم شوند و در نهایت پرسپولیس آسیب ببیند. من هیچ واکنشی نسبت به این اتفاقات ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم.

او درباره صحبت‌های علی دایی که گفته برانکو با این شیوه به موفقیت نمی‌رسد گفت: من شیوه کاری خودم را دارم و فقط به مربی‌گری می‌پردازم بنابراین کاری به صحبت‌های دیگران ندارم و شیوه دیگری هم برای کار کردن ندارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین