کد خبر: ۳۲۵۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

مهدی خدابخش به مرحله نیمه نهایی صعود کرد/ مدال برنز قطعی شد

آخرین نماینده ایران در سومین مرحله از رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو در سال ۲۰۱۵ با کسب دو پیروزی متوالی ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی برنز خود را قطعی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : این دوره از مسابقات صبح جمعه با حضور ۲۲۷ تکواندوکار از ۵۶ کشور به میزبانی انگلستان در منچستر آغاز شد. امروز در سومین و آخرین روز این بازیها تکواندوکاران اوزان ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان به مصاف هم رفتند که تنها نماینده ایران در بخش مردان با کسب دو پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مهدی خدابخش در وزن ۸۰- کیلوگرم مردان دور اول استراحت داشت و سپس ۱۵ بر ۳ «رائول گارسیا مارتینز» از اسپانیا را شکست داد و در ادامه «نیکیتا رافالوویچ» از ازبکستان را در یک مبارزه نزدیک ۲ بر يک شکست داد و به نیمه نهایی رسید.  نماینده ازبک ها عنوان نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۵ و نایب قهرمانی بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه داشت.

نماینده کشورمان که مدال برنز خود را قطعی کرده برای رسیدن به فینال این رقابتها باید با "لوتالو محمد" از انگلیس رقابت کند. نماینده کشور میزبان که از حمایت بی دریغ تماشاگران بهره می برد، نشان برنز المپیک لندن را در کارنامه دارد.

به گزارش مهر، تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات تا کنون موفق به کسب یک مدال نقره توسط بوالفضل یعقوبی و دو برنز توسط فرزان عاشورزاده و امید عمیدی شده است. سجاد مردانی ، بهنام اسبقی ، آرمین هادی پور ، شکرانه ایزدی و کیمیا علیزاده هم از دست يابی به مدال بازماندند.

این رقابتها امشب به پایان می رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین