کد خبر: ۳۲۵۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

جریمه سنگین کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای کاپیتان

سرپرست پرسپولیس گفت: با نظر اعضای کمیته انضباطی باشگاه، ۱۰ درصد از قرارداد نورمحمدی کسر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : بدنبال رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای سوشا مکانی، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به طور حتم مسائل انضباطی جزو اولویت‌های باشگاه می‌باشد و ما با رصد کردن آنچه که در زمین تمرین و همچنین مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس می‌گذرد با هرگونه بی‌انضباطی و مسائل حاشیه‌ای برخورد می‌کنیم.
وی افزود: کما اینکه بعد از برخوردی که میان علیرضا نورمحمدی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس و قاسم دهنوی بازیکن تیم صبای قم در دیدار روز جمعه پیش آمد، امروز (یکشنبه) جلسه کمیته انضباطی تشکیل شد و نورمحمدی با حضور در این کمیته ضمن ادای توضیحات و پشیمانی از آنچه در زمین اتفاق افتاده بود، ابراز امیدواری کرد که در بازی‌های آینده دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی از وی نباشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: با توجه به جمیع جهات و آنچه که امروز در کمیته انضباطی گذشت، اعضای کمیته تصمیم گرفتند تا مبلغ ۱۰ درصد از قرارداد سال جاری نورمحمدی کسر شود.

طاهری در ادامه به مساله سوشا مکانی اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد سوشا مکانی اعلام شد، از نظر ما غیر قابل قبول می‌باشد و پذیرفتنی نیست، چرا که در حکم سوشا آمده است که او در جلسه روز یکشنبه مورخ ۱۹ مهر ماه باید در این کمیته حاضر می‌شده که حضور پیدا نکرده و بر همین اساس رأی او غیابی صادر شده و یک جلسه محروم شده است.

وی ادامه داد: حالا صحبت ما این است که آیا مکانی در اردوی تیم ملی فوتبال برای بازی با ژاپن حضور نداشته است؟! آیا مکانی می‌توانسته اردوی تیم ملی را ترک کند و این کار را نکرده است؟! خب وقتی جواب این سوالات منفی است، پس بر چه اساس دروازه‌بان ما را در آستانه بازی برابر سیاه جامگان محروم کرده‌اند؟! آیا در شرایطی که تیم ما هنوز از شوک روحی درگذشت کاپیتان خود خارج نشده و از این نظر مشکلات فراوانی را تحمل می‌کند، درست است که با ما اینگونه برخورد کنند؟

طاهری خاطرنشان کرد: در ابتدای صحبت‌های خود گفتم که باشگاه به طور حتم با رفتارهای خارج از عرف در میادین ورزشی، برخورد می‌کند و به راحتی از آن گذشت نخواهیم کرد اما اینکه کمیته انضباطی بدون حضور بازیکن ما و شنیدن دفاعیات وی رأی صادر می‌کند به دور از عدالت و انصاف است.

به گزارش مهر، طاهری در پایان صحبت‌های خود با ابراز امیدواری نسبت به تجدید نظر در رأی صادره کمیته انضباطی در خصوص سوشا مکانی گفت: ما امروز بعد از اینکه حکم کمیته انضباطی به دستمان رسید با تنظیم شکوائیه‌ای به ریاست محترم فدراسیون فوتبال از ایشان خواستیم که با توجه به عدم حضور سوشا مکانی در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون، به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، در رأی صادره تجدید نظر شود و این رأی را معلق کنند تا اینکه دفاعیات سوشا را بشنوند و بعد تصمیم‌گیری نمایند که امیدواریم آقای کفاشیان با دید مثبت نسبت به این مساله به خواسته به حق باشگاه پرسپولیس جامه عمل بپوشانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین