کد خبر: ۳۲۵۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

آغاز گشت تعزیرات حکومتی از آرایشگاه‌های زنانه

صبح امروز گشت تعزیرات حکومت استان تهران از سالن‌های آرایشی زنانه در پایتخت بازدید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : صبح امروز تیم گشت تعزیرات حکومتی استان تهران به همراه نماینده وزارت بهداشت، نماینده اصناف و مشاور امور زنان و خانواده سازمان تعزیرات حکومتی از تعداد سالن آرایش زنانه در شمال تهران بازدید کردند.

ویدا آزاد مشاور امور زنان و خانواده تعزیرات حکومتی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طی اطلاع‌رسانی که هفته گذشته انجام شد، قرار بر این شد که در جهت حفظ سلامت بانوان ایرانی گشت تعزیرات حکومتی استان تهران از آرایشگاه‌های زنانه بازدید کند.

وی افزود: براساس بخشنامه صادره آرایشگاه‌ها فقط باید در حوزه آرایشی به بانوان خدماتی را ارائه دهند، اما متأسفانه ما امروز شاهد این بودیم که در سالن‌های آرایشی، خدمات بهداشتی و درمانی، هم‌چون تتو، تزریق ژل، بوتاکس انجام می‌شد.

آزاد تصریح کرد: همچنین براساس بخشنامه‌ای که در سال 90 صادر شده، آرایشگاه‌ها اجازه کاشت ناخن و انجام تتو را در سالن‌های آرایشی ندارند و این درحالی بود که ما امروز خلاف این موضوع را شاهد بودیم و اکثر آرایشگرها در این خصوص اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه زنان، حوزه سلامت‌محور است، گفت: در بازدید امروز از تعدادی آرایشگاه زنانه در شمال تهران، شاهد تخلفاتی هم‌چون گران‌فروشی، تداخل صنفی، عدم ارائه فاکتور و عدم درج قیمت بودیم.

برهمین اساس امروز دو پرونده تخلف تشکیل شد که رقم جریمه آن برای هر دو پرونده 10 میلیون ریال بود.

به گزارش فارس، مشاور امور زنان و خانواده تعزیرات حکومتی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را از واحدهای صنفی هم‌چون آرایشگاه‌ها از طریق سامانه 300005691 به اطلاع ما برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین