کد خبر: ۳۲۵۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

مورینیو: مهم ترین موضوع کسب سه امتیاز است

سرمربی چلسی با عدم اشاره به وضعیت فالکائو و هازارد عنوان کرد مهم ترین موضوع در لیگ قهرمانان کسب سه امتیاز است.
آفتاب‌‌نیوز :
مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از فرداشب با برگزاری 8 دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده چلسی باید در اوکراین برابر دیناموکیف به میدان برود.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پیش از دیدار تیمش برابر دیناموکیف گفت: اول از همه درباره رفتن فالکائو در ژانویه باید بگویم که هیچ چیزی نمی‌دانم. من با فالکائو درباره رفتنش صحبت نکرده‌ام. این در حالی است که هر روز ما در تمرین روبرو می‌شوم. به همین خاطر این اخبار از طرف رسانه‌ها عجیب است. من و باشگاه اطلاعی در این زمینه نداریم. فالکائو به بازی کردن نیاز دارد. او باید خودش را به کاستا برساند. ما به طور طبیعی با یک مهاجم بازی می کنیم و به همین خاطر مدام به سطح بازیکنانم نگاه می‌کنم و مقایسه بین آن‌هاست که باعث می‌شود ترکیبم را انتخاب کنم.

سرمربی آبی‌پوشان لندن ادامه داد: بازی با دیناموکیف برای ما سخت و تعیین کننده است. مهم‌ترین چیز در لیگ قهرمانان این است که بتوانیم بازی‌هایمان را با پیروزی به پایان برسانیم. درواقع تنها کسب سه امتیار در لیگ قهرمانان مهم است. در بازی با دیناموکیف پدرو و رمی را در اختیار نخواهیم داشت. این دو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند.

وی درباره بازی دادن به هازارد گفت:‌نمی دانم که او بازی می کند یا نه. از ترکیب اطلاعی ندارم.

مورینیو در ادامه درباره اظهار نظرش در خصوص مقایسه هازارد و رونالدو گفت: من نگفتم که هازارد از رونالدو بهتر است بلکه او توانست قهرمانی در ارزشمندترین لیگ جهان یعنی لیگ برتر را به ارمغان بیاورد و برای چلسی تعیین کننده بود و فصل فوق العاده ای داشت به همین خاطر گفتم که هازارد بهتر از رونالدو کار کرده است. در حال حاضر فقط به کسب پیروزی نیاز داریم تا بتوانیم صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم و همین طور اعتماد به نفس‌مان نیز افزایش خواهد یافت. ما نتایج بد زیاد داشتیم و فکر می کنم تیم به مسیر درستی بازگشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین