کد خبر: ۳۲۶۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

اتمام حجت اتحادیه فوتبال انگلیس با مورینیو

اتحادیه فوتبال انگلیس سرمربی پرتغالی چلسی را تهدید کرد چنانچه از سخنان انتقاد آمیزش دست برندارد، او را از حضور در ورزشگاه‌ها منع خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از دیلی میرر، بعد از شکست سه بر یک چلسی برابر ساوتهمپتون، ژوزه مورینیو به انتقاد از داور بازی پرداخت و او را دلیل اصلی شکست تیمش دانست. اتحادیه فوتبال انگلیس به این سخنان مورینیو واکنش نشان داد و او را 50 هزار پوند جریمه و یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه جدید خود «آقای خاص» را تهدید به برخورد شدیدتر کرد. در این بیانیه آمده است: «به نظر می‌رسد جریمه‌های زیاد مورینیو کارساز نیست و این مربی پرتغالی دست از سخنان نامناسب خود در رسانه‌ها برنمی‌دارد. به نظر ما، مناسب‌ترین راه برای جلوگیری از سخنان جنجالی مورینیو، تهدید او به محروم کردن از حضور در ورزشگاه است. الان دیگر همه چیز به خود او بستگی دارد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «امیدواریم مورینیو دست از سخنانش در رسانه‌ها بردارد. در این حالت، دیگر از محرومیت او صرف نظر خواهیم کرد.»

مورینیو در سال 2013 بعد از جدایی از رئال مادرید، دوباره هدایت چلسی را به عهده گرفت. این برای سومین بار است که این مربی جنجالی پرتغالی، با جریمه مالی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه می‌شود با این حال او دست بردار نیست.

به گزارش ایسنا، چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و از 9 بازی خود تنها یازده امتیاز به دست آورده است و در رده دوازدهم جدول رده بندی جای دارد. این درحالی است که این تیم، فصل قبل توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین